کد خبر ۲۵۱۱۷ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۵
استاندار قم:

بانوان شاغل نقش کلیدی در تحکیم نهاد خانواده دارند

استاندار قم با اشاره به اهمیت حضور بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی گفت: بانوان شاغل نقش کلیدی در تحکیم نهاد خانواده دارند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش روز دوشنبه در نشست با بانوان کارمند استانداری قم و واحدهای تابعه، ضمن بزرگداشت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) تصریح کرد: زنان کارمند علاوه بر نقش آفرینی در پیشرفت کشور، بایستی نقش کلیدی خود در زمینه تحکیم پیوند خانواده را به خوبی ایفا نمایند.

وی با اشاره حضور زنان درسطوح بالای مدیریتی بیان داشت: باعث افتخار است که در کشور و بویژه در استان قم زنان با حفظ عفت، پاکدامنی، حیا و ایمان خود توانسته اند به سطوح بالایی از مدیریت دست پیدا کنند و این امر نشان دهنده توانمندی و لیاقت زنان کشور است.

وی با اشاره به نقش زنان در پیروزی نهضت اسلامی ادامه داد: حمایت های زنان از انقلاب راه را برای به ثمر نشستن نهضت و غلبه بر رژیم ستم شاهی هموار نمود.

استاندار قم با بیان اینکه حضرت زهرای مرضیه(س) الگو و افتخار زنان عالم است افزود: این بانوی بزرگوار از هر جهت بهترین الگو برای تمام زنان به شمار می رود.

وی سنت های جاهلی در مورد زنان از زنده به گور کردن دختران در زمان جاهلیت و افتخار به این عمل زشت را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: پیامبر اسلام(ص) در چنین فضایی با این مسئله به شدت مخالفت کرد و دختر خود را ام ابیها می خواندند.

در پایان این نشست استاندار قم ضمن قدردانی از بانوان، خواستار پیگیری مسایل و مشکلات زنان کارمند استان قم شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com