کد خبر ۲۵۲۳۵ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵
در آستانه هفته بیست و ششم لیگ بر‌تر فوتبال

سرمربی سابق صبای قم از رویارویی با شاگردانش محروم شد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نیم فصل نخست مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیم جدیدش را برابر صبا هدایت کند.

به گزارش قم نا ، در فاصله 5 هفته به پایان بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس نوبت به رویارویی تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران رسیده است، دیداری که قرار شده در قم به انجام برسد.
صبای قم و پیکان تهران با توجه به چند شاخص مختلف عصر بیست و هشتمین روز فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم دیداری بسیار حساس و سرنوشت ساز را برگزار می‌کنند، مسابقه‌ای که بین تیم‌های هشتم و چهاردهم جدول رده بندی به انجام می‌رسد.
در حال حاضر تیم فوتبال صبای قم با کسب 32 امتیاز از 25 مسابقه قبل خود در مکان هشتم جدول رده بندی چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است اما تیم پیکان تهران که سرمربی سابق صبا آن را هدایت می‌کند با کسب 24 امتیاز بین 16 تیم حاضر در لیگ چهاردهم در مکان چهاردهم جای دارد.
نکته جالب توجه این بازی حضور عبدالصمد مرفاوی در راس کادر فنی تیم پیکان تهران است، مربی‌ای که در لیگ‌های دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم فقط در نیم فصل‌های این 3 دوره روی نیمکت صبای قم بوده و از قضا در نیم فصل نخست لیگ چهاردهم نیز هدایت صبا را بر عهده داشت و به یک باره به پیکان رفت.
مرفاوی البته برابر صبای قم نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند زیرا با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه از همراهی تیم فوتبال پیکان تهران محروم شده و این محرومیت در دیدار این تیم با صبای قم در هفته بیست و ششم اعمال می‌شود.
عبدالصمد مرفاوی بعد از اینکه در نیمه راه لیگ‌های دوازدهم و سیزدهم به ترتیب به‌عنوان جانشین یحیی گل‌محمدی در لیگ دوازدهم و محمد مایلی‌کهن در لیگ سیزدهم هدایت صبای قم را بر عهده گرفته بود به یکباره خودش در نیم فصل لیگ چهاردهم از صبای قم جدا شد و به تیم دیگری به نام پیکان تهران رفت.
مرفاوی در شرایطی که نماینده فوتبال استان قم یعنی تیم صبا در آستانه بازی‌های دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار داشت در روز پنجشنبه ششم آذرماه به همکاری خود با تیم فوتبال صبای قم پایان داد و به طور غیر منتظره از صبا جدا شد.
مرفاوی در مدت زمان حضورش در تیم فوتبال صبای قم که از آغاز مسابقات چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور تا هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل این رقابت‌ها بود، با صبای قم 6 پیروزی، 5 تساوی و 4 باخت کسب کرد و صبای قم با هدایت این مربی رتبه ششم جدول را تا پایان نیم‌فصل به دست آورد.
این مربی خوزستانی که سومین فصل حضور نصفه و نیمه خود را در راس کادر فنی تیم فوتبال صبای قم سپری می‌کرد در لیگ‌ دوازدهم که جانشین یحیی گل‌محمدی شده بود در مدت 25 هفته هدایت صبا را بر عهده داشت و با صبای قم رتبه دهم لیگ بر‌تر را کسب کرد.
مرفاوی در دوره سیزدهم مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به جای محمد مایلی‌کهن سرمربی اخراجی صبای قم در مدت 15 هفته صبا را هدایت کرد و در ‌‌نهایت با نماینده فوتبال استان قم عنوان نهم لیگ سیزدهم را به‌دست آورد.
سرمربی صبای قم بعد از نتایج خوبی که در نیم فصل لیگ چهاردهم با این تیم گرفت صبا را فقط به بهانه مسائل و مشکلات مالی ترک کرد و بدین ترتیب به تیم فوتبال پیکان تهران رفت تا جانشین سرمربی اخراجی این تیم یعنی منصور ابراهیم‌زاده شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com