کد خبر ۲۵۳۳۴ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
در هفته بیست و هفتم لیگ بر‌تر فوتبال

صبای قم به میهمانی گسترش فولاد تبریز می‌رود

تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و هفتم از مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور این هفته به مصاف تیم انتهای جدولی گسترش فولاد تبریز می‌رود.

به گزارش قم نا ، شاگردان مهدی تارتار که خیالی آسوده از بابت جایگاه خود در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور دارند، در چهاردهمین بازی خارج از خانه خود در مسابقات این فصل لیگ بر‌تر برابر تیم گسترش فولاد تبریز صف آرایی خواهند کرد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز عصر چهارمین روز اردیبهشت ماه در دیداری حساس از هفته بیست و هفتم مسابقات چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در شهر تبریز برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز در آستانه هفته دوازدهم از دور برگشت بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از عدم توفیق در کسب پیروزی در هفته بیست و ششم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند، دیداری بین تیم‌های 33 امتیازی صبای قم و 26 امتیازی گسترش فولاد تبریز برگزار می‌شود.

صبای قم برای کسب بهترین شرایط آمادگی پیش از دیدار هفته بیست و هفتم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور با برنامه‌ریزی مهدی تارتار مربی جوان و آینده‌دار خود تمرینات را در مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم بر پا می‌کند تا از این فرصت برای آمادگی مصاف با گسترش فولاد تبریز استفاده کند.

تارتار از هفته هفدهم بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان لیگ چهاردهم روی نیمکت صبا می‌نشیند و بعد از اینکه در نخستین حضورش روی نیمکت صبای قم در 10 هفته هدایت صبا تنها 2 بار موفق به کسب پیروزی در لیگ بر‌تر شده، اکنون به عنوان نفر نخست کادر فنی این تیم را برای بازی‌های حساس مقابل دیگر رقبای لیگ برتری این دوره، از جمله گسترش فولاد تبریز با تفکرات جدید آماده می‌کند.

از سوی دیگر مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز بعد از قطع همکاری با سرمربی فعلی صبا یعنی مهدی تارتار با هدایت فراز کمالوند به توافق رسیدند و این مربی را از هفته دوازدهم در راس کادر فنی خود قرار دادند، اما وضعیت گسترش فولاد تبریز حتی با کمالوند هم چندان و آنگونه که مورد انتظار آن‌ها بود، تغییر نکرد و این تیم در بین تیم‌های انتهای جدول رده‌بندی لیگ بر‌تر است.

فراز کمالوند و مهدی تارتار سرمربیان گسترش فولاد تبریز و صبای قم در حالی این هفته با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند که رویارویی آن‌ها با تفکرات جدید و نفرات جدیدی که به هر 2 تیم پیوسته‌اند، یک مصاف حساس و سرنوشت‌ساز است، چرا که این دو تیم در فاصله 7 امتیازی یکدیگر قرار دارند.

البته این نخستین‌بار نیست که کمالوند و تارتار به عنوان سرمربی دو تیم متفاوت در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، زیرا آن‌ها قبلا در مسئولیت هدایت تیم‌های دیگر لیگ برتری با تفکرات یکدیگر کاملا آشنا هستند و باید منتظر بازی روز جمعه این هفته ماند و دید که چه اتفاقاتی در مستطیل سبز ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز رخ خواهد داد.

از سوی دیگر در نیم‌فصل نخست لیگ بر‌تر و در مصاف صبای قم با گسترش فولاد تبریز که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد و به برتری یک بر صفر صبا انجامید، مهدی تارتار روی نیمکت صبای قم نبود و فراز کمالوند نیز به تازگی جایگزین تارتار شده بود و هدایت این تیم تبریزی را انجام می‌داد اما در قم شکست خورد.

البته پیش از مصافی که قرار است تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز در دوازدهمین هفته از دیدارهای نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه با یکدیگر داشته باشند، مهدی تارتار و فراز کمالوند سرمربیان 2 تیم باید در نشست خبری پیش از بازی حاضر شوند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز در چارچوب دیداری از هفته بیست و هفتم بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه به میزبانی شاگردان فراز کمالوند در تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com