کد خبر ۲۸۰۶۳ انتشار : ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹
برای حضور پرقدرت در لیگ‌های کشور صورت می‌گیرد

تست‌گیری از فوتبالیست‌های قم برای عضویت در تیم صبا

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ‌های پایه فوتبال باشگاه‌های کشور از بازیکنان شاخص فوتبال قم تست‌گیری می‌کند.

به گزارش قم نا ، بعد از اینکه چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در اردیبهشت ماه سال جاری به کار خود پایان داد و صبا در مکان نهم لیگ برتر ایستاد، قرار است فصل جدید این مسابقات از حدود یک ماه دیگر آغاز شود.

این در حالی است که امسال نیز نمایندگان 16 تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارند و این مسابقات از روز نهم مرداد ماه آغاز خواهد شد اما دوره جدید لیگ برتر روز بیست و دوم تیر ماه قرعه‌کشی خواهد شد.

برای این منظور، تیم فوتبال صبا نماینده قم در این رقابت خواهد بود و آنچه که اکنون مهم به نظر می‌رسد، فرصت اندک نماینده قم برای جذب بازیکنان مورد نظر در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است زیرا صبا فرصت‌های بسیار خوبی را برای آماده‌سازی به منظور حضور در لیگ پانزدهم از دست داده است.

بعد از کش و قوس‌های فراوان و شایعات متعددی که هر روز در میان اهالی و دوستداران فوتبال بر سر زبان‌ها بود که سرانجام تکلیف صبا برای لیگ جدید چه می‌شود و این تیم با مسائل مالی چه خواهد کرد، به نظر می‌رسد وضعیت صبا برای چند روز آینده به صورت رسمی مشخص شود.

هر چند به صورت رسمی هنوز کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم برای حضور در دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص نشده اما باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم برای تست‌گیری از بازیکنان نخبه فوتبال قم اعلام آمادگی کرده است.

نماینده قم در پایان رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در میان 16 تیم حاضر در مسابقات لیگ برتر، در رتبه نهم ایستاد اما رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که این تیم باید انتظارات را برآورده کند.

تست‌گیری از بازیکنان نخبه فوتبال برای عضویت در صبای قم در حالی انجام می‌شود که سال گذشته و در جریان چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازیکنانی نظیر محسن کرمی، داود بهادری، مسعود ابرقویی و سجاد کرمان از بین نخبه‌های فوتبال قم در ترکیب تیم بزرگسالان صبا حضور داشتند.

در شرایطی که تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان و امید صبا در لیگ برتر کشور حضور دارند و تیم جوانان صبای قم نیز در دسته اول باشگاه‌های کشور است، باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم برای جذب بازیکنان نخبه فوتبال پیش از شروع فصل جدید مسابقات فوتبال پایه باشگاه‌های کشور تست‌گیری می‌کند.

تست‌گیری از بازیکنان فوتبال ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1373 به بالا صورت می‌گیرد و علاقمندان برای شرکت در تست‌گیری می‌توانند تا هفدهم‌ تیرماه از ساعت 10:30 تا 14:30 به دفتر باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم مراجعه کنند، ضمن اینکه شماره تماس 32900664 و 32900666 پاسخگوی علاقمندان است.

هزینه ثبت نام در تست‌گیری باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم مبلغ 100 هزار تومان است و بعد از انجام ثبت نام، این تست‌گیری در 3 نوبت روزهای 18، 19 و 20 تیرماه در زمین چمن مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم از ساعت 18 تا 20:30 صورت می‌گیرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com