کد خبر ۲۵۲۹۴ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱
مسئول امور مجامع هیئت‌های ورزشی استان قم خبر داد

بررسی عملکرد هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم با حضور رئیس فدراسیون

مسئول امور مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری مجمع سالانه هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم به منظور بررسی عملکرد یکساله این هیئت ورزشی خبر داد.

به گزارش قم نا ، محسن دوعلی اظهار کرد: به غیر از مجمع انتخابات هر هیئت ورزشی که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود تا تعیین کننده رئیس جدید هیئت‌های ورزشی باشد، مجامع سالیانه هر سال به منظور بررسی عملکرد هیئت‌ها تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: تشکیل مجمع سالیانه با هدف ارزیابی و بررسی عملکرد هیئت‌های ورزشی در طول یک سال از جمله موارد بسیار مهمی است که ما سعی کرده‌ایم در اداره کل ورزش و جوانان استان قم آن را به دقت رصد کرده و مجامع را به موقع و سر وقت برگزار کنیم.

مسئول امور مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در حال حاضر 44 هیئت ورزشی فعال در استان قم داریم و بیش از 30 هیئت در بخش بانوان و آقایان به صورت مشترک فعالیت می‌‌کنند و ورزش قم را به جایگاه خوبی رسانده‌اند.

وی یادآور شد: امسال نیز برای برگزاری مجامع سالیانه تمام هیئت‌های ورزشی در هماهنگی با فدراسیون هر رشته، مدیریت و معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و این مجامع موجب خواهد شد تا نقاط ضعف و قوت ورزش قم به خوبی شناسایی شوند.

دوعلی بیان کرد: هر هیئت ورزشی باید در بخش‌های همگانی، قهرمانی، فرهنگی، آموزش و چند شاخص دیگر از جمله تلاش برای افزایش جمعیت ورزشکار سازمان یافته تلاش کند، ضمن اینکه تلاش برای مشارکت گرفتن از بخش خصوصی و چند آیتم دیگر نیز از موارد ارزیابی عملکرد یک هیئت ورزشی است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین هیئتی که در سال جدید برای برگزاری مجمع سالیانه آن برنامه‌ریزی کردیم، هیئت هاکی استان قم بود که مجمع سالیانه آن با توجه به هماهنگی به عمل آمده با فدراسیون هاکی در روز سه‌شنبه بیست و پنجم فروردین ماه با حضور بهرام شفیع رئیس فدراسیون هاکی و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

مسئول امور مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: دومین مجمع سالیانه‌ هیئت‌های ورزشی ویژه هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم است که در روز ششم اردیبهشت ماه با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در قم برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مجمع در حالی برگزار می‌شود که در سال 91 مجمع انتخابات هیئت هاکی استان قم برگزار شد و در نهایت با انتخاب اعضای مجمع، مجید تلخابی از چهره‌های موفق قوی‌ترین مردان و ورزش‌های قدرتی قم به عنوان رئیس این هیئت ورزشی انتخاب شد.

دوعلی یاد آور شد: در قم علاقمندان به هاکی ورزش‌های بدنسازی و پرورش اندام هستند و با توجه به برنامه‌هایی که هیئت‌ می‌تواند در ابعاد مختلف نظیر آموزش برای رشد و توسعه این رشته برگزار کند، قطعا هیئت قم می‌تواند در آینده‌ای بسیار نزدیک به جمع هیئت‌های برتر و موفق کشور ملحق شود، ضمن اینکه در حال حاضر یکی از هیئت‌های موثر در افزایش جمعیت ورزشکاران سازمان یافته استان قم است.

وی اظهار کرد:‌ مجمع سالانه هیئت بدن سازی و پروش اندام قم با هدف بررسی عملکرد این هیئت در یک سال گذشته با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پروش اندام به عنوان رئیس مجمع و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نایب رئیس مجمع برگزار خواهد شد.

دوعلی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ازسوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و مشخص شدن زمان و مکان برگزاری مجمع سالیانه هیئت بدنسازی و پروش اندام قم، این مجمع صبح روز یکشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار خواهد ‌شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com