کد خبر ۲۵۶۸۰ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۲
معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

برگزاری مجمع سالانه بدنسازی و پرورش اندام با حضور رئیس فدراسیون قم

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری مجمع سالانه هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان با حضور رئیس فدراسیون این رشته‌ها خبر داد.

به گزارش قم نا ، روح‌الله رمضانی گفت: در مجامع سالانه‌ هیئت‌ها به ریاست رئیس فدراسیون آن رشته و نایب رئیسی مدیرکل ورزش و جوانان استان در حضور اعضای مجمع آن هیئت، عملکرد هر هیئت ورزشی در طول یکسال قبل مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: دیگر اعضای مجمع هیئت‌های ورزشی شامل نماینده قهرمانان، نماینده ورزشکاران، نماینده بخش‌های تابعه و شهرستان‌ها، نماینده داوران، نماینده مربیان، نماینده آموزش و پرورش و ... است که هر یک می‌توانند نقطه‌نظرات خود را پیرامون فعالیت هیئت ارائه دهند.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در مجمع سالانه هیئت‌های ورزشی عملکرد هیئت از نظر فنی و ساختاری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، ضمن اینکه هر هیئت ورزشی باید با دقت و به صورت کامل عملکرد مالی خود را ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: خوبی برگزاری مجامع هیئت‌های ورزشی این است که در حضور رئیس فدراسیون آن رشته توسط اعضای مجمع نقاط ضعف و قوت بیان می‌شود و به راحتی می‌توان برای رفع آن چاره‌ای اساسی اندیشید و آن ورزش را به سمت و سوی رشد و پیشرفت سوق داد.

رمضانی در ادامه از برنامه‌ریزی این اداره‌کل برای برگزاری مجمع سالانه هیئت بدنسازی و پروش اندام استان قم خبر داد و تصریح کرد: این مجمع امروز یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه به منظور بررسی عملکرد یکساله این هیئت ورزشی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مجمع سالانه هیئت بدنسازی و پروش اندام قم با هدف بررسی عملکرد این هیئت در یکسال گذشته با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به عنوان رئیس مجمع و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نایب رئیس مجمع برگزار خواهد شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و مشخص شدن زمان و مکان برگزاری این مجمع، اعضای آن امروز در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم گردهم می‌آیند و مجمع را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 44 هیئت ورزشی در قم فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: از سال 91 ریاست هیئت ورزش‌های بدنسازی و پرورش اندام استان قم بر عهده مجید تلخابی قهرمان اسبق قوی‌ترین مردان، پاورلیفتینگ و دیگر ورزش‌های قدرتی قم و کشور است.

رمضانی در پایان گفت: هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام علاوه بر خدمات‌رسانی به ورزشکاران این دو رشته، رشته‌های دیگر مانند پرس‌سینه، پاورلیفتینگ، قوی‌ترین مردان و ... را زیر پوشش خود دارد و از جمله هیئت‌های پرجمعیت ورزش استان قم به شمار می‌رود که در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com