کد خبر ۲۵۳۳۲ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
بعد از بازی هفته بیست و چهارم با پیکان تهران

تمرین صبای قم 24 ساعت تعطیل شد / بازگشت تارتار به تیم سابق

تمرینات تیم فوتبال صبای قم بعد از بازی حساس این تیم با پیکان تهران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور به مدت 24 ساعت تعطیل شد.

به گزارش قم نا ، صبای قم در بیست و ششمین هفته مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور دیداری حساس در ورزشگاه خانگی خود در مقابل تیم انتهای جدولی پیکان تهران انجام داد و در ‌‌نهایت به تساوی بدون گل و یک امتیاز این بازی دست یافت.

شاگردان مهدی تارتار در این بازی در واقع سیزدهمین دیدار خانگی این فصل مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور را انجام دادند و با یک امتیاز آن، جایگاه هشتمی خود در جدول رده‌بندی لیگ چهاردهم را حفظ کردند تا منتظر چهار بازی آتی باشند.

کادر فنی صبای قم باید از روز دوشنبه هفته جاری این تیم را آماده‌بازی حساس روز جمعه با گسترش فولاد تبریز کند اما با صلاحدید آن‌ها تیم فوتبال صبای قم پیش از مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ بر‌تر فوتبال در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان به میدان رفت.

مسابقه تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال جوانان ایران و بزرگسالان صبای قم به دنبال هماهنگی کادر فنی دو تیم با هدف ارزیابی و سنجش میزان آمادگی بازیکنان صبا و ملی‌پوشان جوان در تهران برگزار شد و در ‌‌نهایت به برتری یک بر صفر تیم ملی جوانان ایران انجامید.

این بازی در حالی به انجام رسید که تیم فوتبال صبای قم با هدایت مهدی تارتار تنها چهار بازی دیگر در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور پیش رو دارد و روز جمعه این هفته در تبریز برابر تیم گسترش فولاد تبریز صف آرایی می‌کند.

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم با توجه به اینکه صبا در روز جمعه 28 فروردین ماه یک بازی سنگین با پیکان تهران انجام داده و جمعه هفته جاری نیز در میهمانی تیم گسترش فولاد تبریز به میدان می‌رود، برای روز یک‌شنبه 30 فروردین ماه به بازیکنان این تیم استراحت داده و دور جدید برنامه‌های آماده سازی صبای قم از روز دوشنبه 31 فروردین در مجموعه ورزشی هلال احمر قم پیگیری خواهد شد.

صبایی‌ها ابتدا در نوبت صبح تمرین خود در روز دوشنبه سی و یکم فروردین ماه به پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی 15 خرداد قم می‌روند تا تمرین کار با وزنه را انجام بدهند و سپس در نوبت عصر به زمین چمن می‌روند تا کارهای تاکتیکی را مرور کنند.

صبای قم در حال حاضر با کسب 33 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور جای دارد و در هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها از ساعت 18 روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه در میهمانی تیم گسترش فولاد تبریز برابر این تیم صف آرایی می‌کند.

شاگردان مهدی تارتار در هفته بیست و هشتم لیگ بر‌تر نیز روز جمعه یازدهم اردیبهشت ماه در قم میزبان استقلال تهران هستند، در هفته بیست و نهم روز نوزدهم اردیبهشت ماه به میهمانی نفت تهران می‌روند و روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه در هفته سی‌ام و پایانی لیگ چهاردهم در قم از فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته لیگ بر‌تر فوتبال کشور پذیرایی می‌کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com