کد خبر ۲۶۷۸۶ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷
سرمربی تیم فوتبال صبای قم :

۱۰ امتیاز در نیم فصل دوم با اشتباهات داوری از صبا گرفته شد‌

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه بیش از ۱۰ امتیاز صبا در نیم فصل دوم به واسطه اشتباهات داوری گرفته شد گفت: عملکرد صبا در لیگ چهاردهم با توجه به مشکلات مالی راضی کننده بود.

به گزارش قم نا ، مهدی تارتار اظهار داشت: عملکرد صبا در لیگ چهاردهم با توجه به داشته‌های این تیم و هزینه‌هایی که برای صبا صرف شد، عملکرد خوب و قابل دفاعی است به ویژه اینکه این تیم از ناحیه داوری ضربه زیادی متحمل شد.

وی افزود: مشکلات داوری هم در نیم فصل نخست که در گسترش فولاد بودم و هم در نیم فصل دوم که در صبا حضور داشتم، روی نتایج تیم‌های تحت مدیریت من اثر گذاشت؛ اگر این اشتباهات رخ نمی‌داد، شاید صبا می‌توانست تا رده ششم جدول هم بالا بیاید.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بیش از 10 امتیاز صبا در نیم فصل دوم به واسطه اشتباهات داوری گرفته شد و فکر می‌کنم عمده این اشتباهات به این دلیل رخ داد که صبا در میانه جدول بود و خطر سقوط را احساس نمی‌کرد.

تارتار بیان کرد: اگر موقعیت صبا را در نیم فصل نخست در نظر بگیریم در می‌یابیم که صبا می‌توانست در جمع تیم‌های بر‌تر لیگ قرار بگیرد البته به شرطی که بازیکنان خوب آن جدا نمی‌شدند و توانایی آن را داشتیم که با چند بازیکن درجه یک دیگر، تیم را تقویت کنیم.

وی عنوان کرد: صبا تاکنون نزدیک به 3 میلیارد تومان هزینه کرده است و تیمی که با این رقم در رده نهم قرار گرفته عملکرد فوق العاده‌ای داشته و باید به بازیکنان و کادر فنی و پشتیبانی تیم خسته نباشید گفت و امیدوارم با واگذاری صبا به بخش خصوصی، اوضاع مالی این تیم بهبود یابد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: صبا ظرفیت کسب سهمیه آسیایی در فصل آینده را دارد منوط به اینکه روند خصوصی سازی صبا با موفقیت انجام شده و معضلات مالی حل شود و صبا حضور خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته باشد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com