کد خبر ۲۶۲۱۹ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲
گلی که به اخراج تارتار انجامید

جایگاه هشتمی صبا تثبیت شد

جایگاه هشتمی تیم فوتبال صبای قم در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با وجود شکست مقابل نفت تهران همچنان دست نخورده باقی ماند.

به گزارش قم نا ، تیم فوتبال صبای قم در آخرین بازی خارج از خانه چهاردهمین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس برابر نفت تهران تن به شکست داد ولی جایگاه خود را در پله هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر حفظ کرد.

دیدارهای هفته چهاردهم از دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس یکشنبه شب بیستم اردیبهشت ماه به انجام رسید و طی آن شاگردان مهدی تارتار در تیم فوتبال صبای قم در میهمانی نفت تهران با یک گل نتیجه را واگذار کردند.

این بازی در نیمه اول با ارائه فوتبالی متعادل از سوی هر 2 تیم به پایان رسید، در شرایطی که در نیمه دوم نفت به آب و آتش می‌زد تا به گل برتری دست یابد یک اشتباه فردی از سوی داود بهادری مدافع بومی تیم صبای قم موجب شد تا شاگردان مهدی تارتار گل نخست را دریافت کنند و مهدی تارتار سرمربی صبای قم نیز به تصمیم داور بازی از زمین مسابقه اخراج شود.

در این دیدار شاگردان علیرضا منصوریان در نفت تهران نیز بازی خوبی از خود ارائه کردند و در حالی توانستند صبا را شکست بدهند هر چند در این مسابقه بخت با صبایی‌ها یار نبود و در نهایت در پایان 90 دقیقه و وقت‌های اضافی رقابت نزدیک و نفس‌گیر در حالی که شرایط بازی تقریبا برابر بود، نفتی‌ها به 3 امتیاز بازی دست یافتند.

ثبت یازدهمین شکست در کارنامه صبای قم

صبای قم با شکستی که در مقابل تیم فوتبال نفت تهران پذیرا شد در واقع یازدهمین باخت این فصل را در کارنامه خود به ثبت رساند تا عملکردی بسیار ضعیف نسبت به نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داشته باشد و مجموعا از 14 بازی دور برگشت 11 امتیاز به دست بیاورد.

صبای قم با این تساوی 34 امتیازی باقی ماند و در مکان هشتم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جایگاه خود را حفظ کرد تا در هفته پانزدهم و پایانی از دور برگشت این مسابقات روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه در قم به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان برود.

قضاوت این مسابقه برعهده علیرضا اکبریان بود و صبا در حالی یازدهمین باخت این فصل را پذیرفت که حالا تعداد باخت‌های این تیم در عدد 11 از تعداد تساوی‌های شاگردان تارتار در عدد 10 و تعداد پیروزی‌های نماینده قم در عدد 8 بیشتر باشد.

جدال با فولاد خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال در قم

بازی بعدی صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال در قم برگزار می‌شود و تماشاگران فوتبال دوست قمی روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه جدال صبای قم با فولاد خوزستان در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال را نظاره خواهند کرد.

صبای قم در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی در حالی با شاگردان اسکوچیچ کروات در فولاد خوزستان مسابقه می‌دهد که آخرین بار در خانه خود موفق به شکست دادن تیم فوتبال سپاهان اصفهان شده است.

دیدارهای هفته پانزدهم و پایانی دور برگشت لیگ دوازدهم با انجام 8 بازی همزمان روز جمعه این هفته برگزار می‌شود و طی آن شاگردان مهدی تارتار در صبای قم از ساعت 18 در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم از تیم فوتبال فولاد خوزستان پذیرایی خواهند کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com