کد خبر ۲۵۳۳۹ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۸
با پایان دیدارهای مرحله گروهی

قم در لیگ بر‌تر تنیس روی میز کشور سوم شد

تیم هیئت تنیس روی میز استان قم با کسب مقام سوم به کار خود در مسابقات مرحله گروهی لیگ بر‌تر تنیس روی میز جوانان و امید باشگاه‌های کشور پایان داد.

به گزارش قم نا ، بعد از انجام دیدارهای دور رفت از مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل جاری لیگ بر‌تر تنیس روی میز جوانان و امید باشگاه‌های کشور در سال 1393، بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز، دور برگشت در هفته پایانی فروردین ماه به انجام رسید.

بر همین اساس تعداد 5 نفر از ورزشکاران شاخص رده سنی جوانان و امید به نمایندگی از هیئت تنیس روی میز استان قم در تلاش برای کسب مجوز راهیابی تیم هیئت قم به مرحله نهایی لیگ بر‌تر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان رفتند.

اعزام تیم پسران هیئت تنیس روی میز استان قم به دور برگشت از مسابقات فصل جاری لیگ بر‌تر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور در حالی انجام شد که بازی‌ها در 2 مرحله رفت و برگشت به انجام می‌رسد تا صعود کننده‌ها به نیمه نهایی مشخص شوند در حالی که از هر گروه 2 تیم به نیمه نهایی صعود کردند تا قهرمان این فصل از مسابقات لیگ بر‌تر مشخص شود.

این رقابت‌ها در رده‌های سنی جوانان و امید به انجام رسید و ورزشکاران اعزامی از هیئت تنیس روی میز استان قم در حالی برای رویارویی با حریفان خود در دور برگشت مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ بر‌تر تنیس روی میز جوانان و امید باشگاه‌های کشور اعزام شدند که در دور رفت نتایج مطلوبی نگرفته بودند.

اعزام تیم هیئت تنیس روی میز قم به مسابقات دور برگشت لیگ بر‌تر تنیس روی میز جوانان و امید باشگاه‌های کشور به مقصد شهر سنندج صورت گرفت و شاگردان صادق شهیدی برای اینکه یکی از صعود‌کننده‌ها به مرحله نیمه نهایی این دوره برسد محکوم به شکست تمام حریفان خود بودند اما 2 بازی را بردند و در سایر مسابقات این مرحله شکست خوردند.

تیم هیئت تنیس روی میز استان قم در دور برگشت مسابقات لیگ بر‌تر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور به میدان رفت که بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز این مسابقات به مدت یک روز به میزبانی هیئت تنیس روی میز استان کردستان و شهر سنندج برگزار شد.

نماینده قم در جدال با هیئت بابل به برتری 5 بر یک دست یافت و در مصاف با تیم هیئت گرگان به برتری 5 بر صفر دست یافت اما در رویارویی با هیئت کردستان 5 بر صفر باخت، با نتیجه 5 بر یک به تیم مقاومت بسیج باخت و در جدول رده‌بندی گروه دوم مقدماتی این فصل لیگ بر‌تر پینگ پنگ جوانان و امید باشگاه‌های کشور بعد از تیم‌های هیئت کردستان و مقاومت بسیج با کسب هشت امتیاز در مکان سوم ایستاد و به کار خود در این دوره پایان داد.

این در شرایطی است که امسال بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس روی میز کشورمان، مسابقات مرحله گروهی لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور در 2 گروه و به شکل ترکیبی و مشترک در 2 رده سنی جوانان و امید برگزار شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com