کد خبر ۴۰۰۰۵ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۱
در کلاس ایستاده

قم بر سکوی سوم تنیس روی‌میز معلولین کشور ایستاد

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از موفقیت تیم قم در کسب مقام سوم رقابت‌های لیگ تنیس روی‌میز معلولین کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیمی که به نمایندگی از قم راهی رقابت‌های لیگ تنیس روی‌میز جانبازان و معلولین قهرمانی کشور شده بود با ارائه بازی‌های بسیار خوب در مقابل حریفان خود، همچون دوره‌های قبل موفق عمل کرد و با دست پر بازگشت.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن تنیس روی‌میز فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، امسال شاهد برگزاری چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ تنیس روی‌میز کشور در در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران بودیم و این رقابت‌ها با حضور موفق نمایندگان قم در سطح بالایی به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: پرونده این دوره از رقابت‌های لیگ تنیس روی میز جانبازان و معلولین کشور در حالی بسته شد که شرکت کنندگان در دو کلاس ایستاده و نشسته برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم قم در کلاس ایستاده به مقام سوم دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌ها با قهرمانی تیم‌های موسسه اعتباری ملل و وزارت ارتباطات و فناوری به کار خود پایان داد، در حالی که تعداد 11 تیم از هشت استان کشور در آن حضور یافته بودند و با برگزاری 36  مسابقه تیمی در دو کلاس ایستاده و نشسته برترین‌ها مشخص شدند.

پیروزمنش اضافه کرد: در پایان پیکارهای کلاس ایستاده باشگاه موسسه اعتباری ملل با کسب 28 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را کسب کرد، تیم شهرداری کلاله گلستان با کسب 24 امتیاز مقام دوم و نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد و تیم هیأت‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین قم با کسب 16 امتیاز شد.

وی به برترین‌های کلاس نشسته مسابقات تنیس روی‌میز جانبازان و معلولین ایران نیز اشاره و بیان کرد: در این بخش  باشگاه وزارت ارتباطات و فناوری با کسب 28 امتیاز قهرمان شد، مقام نایب‌قهرمانی با کسب 20 امتیاز به تیم شهرداری تبریز رسید و تیم موسسه اعتباری ملل با کسب 12 امتیاز به مقام سوم بسنده کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com