کد خبر ۳۹۸۹۰ انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
با پایان پیکارهای هفته سوم رقم خورد

صدرنشینی سلامت در لیگ تنیس روی‌میز در قم

سومین هفته مسابقات لیگ تنیس روی‌‌میز قهرمانی باشگاه‌های استان قم با صدرنشینی پینگ‌پنگ بازان تیم سلامت و رقابت تنگاتنگ این تیم با سایر مدعیان قهرمانی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،رقابت‌های تنیس روی‌میز باشگاه‌های قهرمانی قم با عضویت چهره‌های شاخص این رشته در ترکیب تیم‌های مختلف تا کنون سه هفته خود را سپری کرده و تیم‌ها در مصافی جذاب و تماشایی برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در واقع هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم به منظور ایجاد رشد و ترقی در این رشته ورزشی و گام برداشتن در مسیر پیشرفت با هدف کسب مقام‌ها و عناوین برتر مسابقات کشوری اعم از لیگ و پیکارهای قهرمانی پینگ‌پنگ ایران، اقدام به برگزاری رقابت‌های لیگ این رشته کرده است.

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیأت‌‌ تنیس‌ روی‌میز قم، پینگ‌پنگ بازان عضو تیم‌های باشگاهی لیگ قم در سالن ورزشی سلامت قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، در حالی که 6 تیم در این مسابقات حضور دارند و بازی‌ها به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد.

بعد از اینکه در هفته نخست این رقابت‌ها تیم شهید رضا محمدی در جدال با تیم آکادمی قائمی به برتری چهار بر دو دست یافت، تیم آکادمی شهید مصطفی خمینی برابر تیم آکادمی سلامت با نتیجه چهار بر صفر به برتری دست یافت و یکی دیگر از بازی‌های جذاب بین تیم‌های آینده‌سازان و  زرین ترنج مهرو به انجام رسید، بازی‌های جذاب دیگری نیز در قالب هفته‌های دوم و سوم برگزار شد.

در هفته دوم این رقابت‌ها در سالن سلامت قم، ابتدا تیم شهید محمدی به مصاف تیم آینده‌سازان رفت و با نتیجه چهار بر صفر دومین برد متوالی خود را کسب کرد، تیم شهید مصطفی خمینی برابر تیم آکادمی پینگ پنگ قائمی با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد و پینگ‌پنگ بازان تیم آکادمی سلامت در برابر تیم زرین ترنج مهرو چهار بر صفر به برتری رسیدند تا در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.

این در حالی است که با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات و لیگ هیأت‌‌ تنیس‌ روی‌میز استان قم، این مسابقات به صورت هفت بازی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در ۶ بازی بخش انفرادی و یک مسابقه بخش دوبل برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

در حالی که مسابقات در پنج هفته به صورت دوره‌ای در باشگاه‌های مختلف برگزار می‌شود، در هفته سوم  لیگ باشگاه‌های تنیس روی‌میز قم نیز آینده‌سازان برابر آکادمی پینگ پنگ قائمی چهار بر یک مغلوب شد، تیم شهید محمدی مقابل باشگاه سلامت چهار بر صفر تن به شکست داد و شهید مصطفی خمینی در جدال با تیم زرین ترنج مهرو چهار بر صفر پیروز شد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com