کد خبر ۲۵۳۵۲ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۱
توکلی :

راگبی بازان قمی صاحب مدال نقره آسیا شدند

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با اشاره به مسابقات راگبی قهرمانی آسیا که در بیروت برگزار شد، گفت: راگبی بازان قمی صاحب مدال نقره این مسابقات شدند.

به گزارش قم نا ، سعید توکلی اظهار داشت: نمایندگان استان قم در مسابقات راگبی قهرمانی آسیا که شنبه در بیروت برگزار شد درخشیدند و موفق به کسب مدال نقره آسیا شدند تا افتخار جدیدی برای ورزشکاران تحت پوشش انجمن‌های ورزشی قم به دست آید.

وی افزود: داوود یارجانعلی و هادی بختیاری ورزشکاران قمی بودند که در قالبت تیم ملی راگبی کشورمان عازم مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان شدند و موفق شدند روی سکوی دوم این مسابقات قرار بگیرند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: راگبی بازان قمی در دیدار نهایی این مسابقات برابر لبنان مغلوب شدند تا به مقام دوم رضایت دهند اما بدون توجه به کسب نتیجه، حضور ۲ ورزشکار قمی در چنین سطحی در تیم ملی راگبی برای ورزش قم حائز اهمیت است.

توکلی بیان داشت: پیش از این ۳ ورزشکار قمی شامل مجید پاشوی، مجید محمدی و محمد صفدری در قالب تیم ملی بیس بال کشورمان به مسابقات غرب آسیا اعزام شده بودند و موفق به قرار گرفتن در جمع برترین‌های این مسابقات شدند.

وی عنوان کرد: ۱۰ رشته از مجموع رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی در قم فعال شده و در این رشته‌ها به پیشرفت قابل توجهی رسیده‌ایم که این پیشرفت‌ها خود را در قالب حضور تیم‌های قمی در مسابقات قهرمانی کشور و ورزشکاران قمی در تیم‌های ملی نشان می‌دهد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم تصریح کرد: در حوزه بانوان نیز فعالیت‌های خوبی انجام شده چنان که سال گذشته میزبانی از مسابقات سافت بال بانوان کشور را بر عهده گرفتیم و تیم‌های طناب کشی و سپک تاکرای بانوان قم در مسابقات کشوری شرکت کردند و به رتبه‌های خوبی هم رسیدند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com