کد خبر ۲۵۶۹۳ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۱
در دیدار با جمعی از معاونان و فرماندهان ناجا عنوان شد

تاکید آیت‌الله علوی گرگانی بر بهره‌گیری از علم مراجع در دوران غیبت امام معصوم (ع)

آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با جمعی از معاونان و فرماندهان نیروی انتظامی بر بهره‌گیری از علم مراجع در دوران غیبت امام معصوم (ع) تاکید کرد.

به گزارش قم نا ،  آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از معاونان و فرماندهان گروهان و گردان‌های ویژه نیروی انتظامی قم، با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) اظهار داشت: منظور حضرت علی (ع) از بیان این حدیث این است که روح ما هم همچون جسم ما به غذا نیاز دارد.

مرجع تقلید شیعیان جهان افزود: ما به تن خود خوب رسیدگی می‌کنیم اما روح چون دیده نمی‌شود مورد غفلت قرار می‌گیرد و ممکن است ندانیم که روح هم‌ به غذا احتیاج دارد.

آیت‌الله علوی گرگانی بابیان اینکه امامان جانشین پیامبر در زمین هستند تصریح کرد: احتیاج انسان‌ها به معلم به دو صورت است یک دسته افرادی هستند که همه چیز را فرا گرفته و نمره عالی می‌گیرند و دسته دیگر افرادی هستند که به امر معلم گوش نمی‌دهند و رد می‌شوند.

وی با اشاره به وجود علما و مراجع در عصر غیبت و بهره‌گیری مردم از آن‌ها گفت: همه انسان‌ها به معلم نیاز دارند و امروز هم زمین از حجت خود خالی نیست و وجود علما و مراجع تقلید سبب شده این خلأ پر شود. تذکرات علما را باید جدی گرفت و باید دلسوز خودمان باشیم و با اعتقاد و ایمان به سمت علما برویم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com