کد خبر ۳۰۰۷۷ انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۲
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

باید همیشه آماده دفاع از کشور بود/تاکید بر حفظ وحدت داخلی

یکی از مراجع تقلید با اشاره به تقویت نیروی دفاعی کشور گفت: دشمنان همیشه در حال توطئه و تلاش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و باید برای دفاع از کشور همیشه آماده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سازمان صنایع دفاع استان تهران، با اشاره به اینکه خداوند مسیر سعادت و ناکامی را به انسان‌ها نشان داده است اظهار کرد: انسان‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، گروهی از انسان‌ها مسیر سپاس از خداوند را در پیش می‌گیرند و گروهی دیگر در مسیر کفر و ناسپاسی گام بر می‌دارند.

وی افزود: در دنیا همه با یکدیگر و در یک اجتماع زندگی می‌کنند، در سرای آخرت مشخص می‌شود که چه افرادی بهشتی و چه افرادی جهنمی هستند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید همیشه آماده مقابله با دشمنان باشیم، گفت: دشمنان همیشه در تلاش بودند اسلام و ایران را نابود کنند از همین رو همیشه باید آماده جنگ در برابر دشمنان باشیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تصریح کرد: طبق فرمان رهبر معظم انقلاب باید دشمن شناس باشیم، در جامعه امروزی دشمنان با برنامه‌ریزی‌های تدوین شده سعی دارند بر ذهن و فکر مردم تسلط پیدا کنند تا به این وسیله به اهداف شومشان دست پیدا کنند.

وی با اشاره به تقویت نیروی دفاعی کشور، گفت: دشمنان همیشه در حال توطئه و تلاش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، باید برای دفاع از کشور همیشه آماده بود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: اگر در کشور با یک دیگر متحد باشیم و خودمان علیه خودمان دسیسه نکنیم به طور قطع دشمن از توطئه چینی علیه ما ترس خواهد داشت.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به حفظ وحدت در جامعه اسلامی، گفت: از آنجایی که هر جامعه به یک رهبر نیاز دارد باید پیرو رهبر معظم انقلاب باشیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com