کد خبر ۲۵۷۵۷ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۲
در گفتگو با اهالی خیابان امامزاده ابراهیم مطرح شد؛

تیرهای که باعث ترس اهالی محل امامزاده ابراهیم قم می‌شود

محله امامزاده ابراهیم قم از مناطق قدیمی و مرکزی شهر است که متأسفانه مشکلات فراوانی دارد، بافت به‌شدت قدیمی محل باعث به وجود آمدن دردسرهای زیادی برای اهالی محل شده است.

به گزارش قم نا به نقل از ثامن ، یکی از ناراحتی‌های مردم منطقه امامزاده ابراهیم وجود تیر برق‌های چوبی قدیمی و پوسیده است که هرلحظه امکان یک حادثه را  دارد، تیر برق‌هایی که به گفته اهالی محل قدمتی 50ساله دارند، تیر برق‌هایی که پوسیده و گاها انحنا پیداکرده و در هنگام وزش باد باعث ترس اهالی محل می‌شوند.

کوچه‌های باریک شیب‌دار بدون آسفالت هم باعث شده در مواقع بروز حوادث خودروهای امدادی برای ورود به محل دچار مشکل شوند همچنین برخی از اهالی محل از وجود زمین‌هایی اطراف قبرستان امامزاده ابراهیم که محل ریختن زباله شده خبر دادند که در تابستان باعث به وجود آمدن بوی بد و جانوران می‌شود.

البته به گفته اهالی محل قرار بود این زمین‌ها توسط شهرداری خریداری‌شده و تبدیل به زمین چمن شود اما با مخالفت صاحب زمین روبرو شد و اطراف آن دیوارچینی کرد که بعدازآن مشکلات بیشتر شد زیرا تبدیل به محل ریختن زباله‌ها شد.

یکی از اهالی محل در گفتگو با خبرنگار ثامن اظهار داشت مردم محله امامزاده ابراهیم مردم متدین و ولایت مداری هستند و بیشتریم شهدا را در قم تقدیم انقلاب کردند که وجود گلزار شهدای امام‌زاده نشان از این قضیه است اما گاهی احساس می‌کنیم شهرداری ما را فراموش کرده است این حجم مشکلات برای یک منطقه آن‌هم در مرکز شهر غیرقابل‌تحمل است.

کودکان ما برای بازی هیچ محلی ندارند و در وسط خیابان بازی می‌کنند، و در برخی شیطنت‌ها کنار تیر برق‌های چوبی آتش روشن می‌کنند.

 وقتی اعتراض می‌کنیم می‌گویند قرار است در این منطقه عقب‌نشینی صورت گیرد اگر این‌طور است چرا مجوز ساخت‌وساز و نوسازی داده می‌شود، در ابتدا از شهرداری یا سازمان برق انتظار داریم این تیرهای برق که چوبی و پوسیده است را تعویض کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com