کد خبر ۲۵۸۲۳ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۱
آیت‌الله علوی‌گرگانی خواستار شد

توجه بیشتر مسئولان به ظاهر شهر قم

یکی از مراجع تقلید با اشاره به فعالیت‌های مسئولان شهری گفت: مسئولان به وضع ظاهری شهر توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش قم نا ، آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با کارگران و پیمانکاران پروژه مترو قم، با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء از قرارگاه‌های شایسته است، اظهار کرد: احداث مترو قم توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء اقدام مناسبی است.

وی افزود: مسئولان باید به ظاهر شهر نیز توجه داشته باشند تا افرادی که از شهرها و یا کشورهای دیگر وارد استان می‌شوند مجذوب شهر شده و بار دیگر استان قم را برای مسافرت انتخاب کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به تلاش مسئولان برای آبادانی کشور و استان قم گفت: مسئولان باید به گونه‌ای در جامعه فعالیت داشته باشند که مردم دعاگوی آنان باشند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تصریح کرد: هر چه انسان در زندگی بیشتر تلاش کند و به دنبال کسب رضای الهی باشد به طور قطع سعادت‌مندتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش سبب اثرات مثبت بر روی جسم و روح انسان می‌شود، گفت: هر چه انسان‌ها بیشتر تلاش کنند خداوند اجر و پاداش بیشتری برای آنان در نظر خواهد گرفت و از سوی دیگر اگر تلاش انسان برای جلب رضایت الهی باشد هم در دنیا و هم در آخرت سعادت‌مند و خوشبخت خواهد شد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: پیروی از دستورات الهی و انجام اصول و فروع دین تنها مختص گروه خاصی از انسان‌ها نیست بلکه همه انسان‌ها باید گوش به فرمان خداوند باشند و سعی کنند فرایض دینی را انجام دهند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به اینکه مسئله هسته‌ای تنها مختص تولید بمب هسته‌ای نمی‌شود، گفت: امروز خوشبختانه توانسته‌ایم شعار «ما می‌توانیم» مردم ایران را به جهان ثابت کنیم.

وی بیان کرد: برخی از محصولات داخلی دارای کیفیت پایینی هستند از همین رو مردم محصولات و اجناس خارجی را مصرف می‌کنند از همین رو باید سطح کیفیت محصولات خود را بهتر کنیم تا مردم از تولیدات داخلی استفاده کنند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com