کد خبر ۲۵۸۸۷ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۸
بعد از باخت به استقلال تهران

تمرینات صبای قم 2 روز تعطیل شد

تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مدت 2 روز تعطیل شد.

به گزارش قم نا ، هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی به کار خود پایان داد که برای صبای قم نتیجه چندان خوبی به دنبال نداشت و با شکست در مقابل استقلال تهران، دهمین باخت این فصل در کارنامه نماینده قم به ثبت رسید.

با این حساب در حال حاضر تعداد پیروزی‌های صبای قم از تعداد باخت‌ها و تساوی‌های این تیم کمتر است و به همین دلیل مهدی تارتار و شاگردانش باید سعی کنند در هفته‌های باقی مانده از لیگ چهاردهم از این وضعیت خارج شده و به موقعیت و شرایط خود سر و سامان بدهند.

صبایی‌ها در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دنبال نهمین پیروزی لیگ چهاردهم مقابل استقلال تهران قرار گرفتند اما شاگردان مهدی تارتار در تیم صبای قم قدر فرصت میزبانی در چهاردهمین بازی خانگی خود در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را ندانستند و برابر شاگردان امیر قلعه‌نویی در استقلال تهران باختند.

تارتار بعد از این باخت تمرینات تیمش را به مدت 48 ساعت تعطیل کرد تا صبایی‌ها استراحت کاملی داشته و از روز دوشنبه هفته جاری یعنی چهاردهم اردیبهشت ماه دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای دیدار با نفت تهران در هفته بیست و نهم از سر بگیرند.

صبای قم و نفت تهران در حالی روز یکشنبه 20 اردیبهشت ماه در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند که بازی نیم‌فصل نخست آنها از لیگ چهاردهم در آبان سال قبل در ورزشگاه یادگار امام قم و در چارچوب دیداری از هفته چهاردهم لیگ برتر برگزار شد و آن مسابقه با برتری 2 بر یک نفت تمام شد.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر،‌ مسابقات هفته چهاردهم از دور برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس روز یکشنبه آینده به صورت همزمان برگزار می‌شود و صبای قم در اخرین بازی خارج از خانه خود مقابل شاگردان علیرضا منصوریان در تیم نفت قرار می‌گیرد.

صبای قم در حال حاضر تیم رده هشتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود و در بهترین حالت امکان رفتن به مکان هفتم و در بدترین شرایط امکان سقوط تا مکان دهم جدول رده‌بندی دوره چهاردهم لیگ برتر را دارد اما می‌خواهد با غلبه بر نفت شانس هفتمی خود را بیشتر کند.

شاگردان مهدی تارتار از آخرین بازی‌ خارج از خانه خود در میهمانی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تساوی بدون گل و قبل از آن باخت 3 بر صفر مقابل سایپا البرز را در کارنامه دارند و مجموعا کارنامه‌ای ضعیف از بازی‌های هفته‌های اخیر داشته و امتیازات زیادی از دست داده‌اند.

صبای قم عصر روز یکشنبه 20 اردیبهشت ماه در دیداری بسیار حساس از هفته بیست و نهم مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی تهران از ساعت 18 همزمان با سایر بازی‌های این هفته به مصاف تیم نفت تهران خواهد رفت در حالی که نفت با 54 امتیاز در مکان دوم و صبای قم با 34 امتیاز در رده هشتم جدول هستند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com