کد خبر ۲۵۷۹۳ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
به دلیل دریافت کارت زرد در هفته بیست و هفتم

هافبک گلزن صبای قم از مصاف با استقلال محروم شد

هافبک کلیدی و گلزن تیم فوتبال صبای قم بازی هفته بیست و هشتم تیمش در مقابل استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را از دست داد.

به گزارش قم نا ، در حالی که تیم فوتبال صبای قم باید در سیزدهمین هفته از دور برگشت مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم استقلال‌ تهران برود، اما نمی‌تواند در این دیدار مهره کلیدی و تاثیرگذار خود را به همراه داشته باشد.

شاگردان مهدی تارتار در هفته دوازدهم بازی‌های دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در تبریز میهمان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بودند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما صبای قم در این دیدار به دلیل دریافت کارت زرد توسط جلال‌الدین علی‌محمدی، این مهره موثر خود و بازیکن کلیدی خود را برای بازی با استقلال تهران از دست داد.

البته این اتفاق در حالی برای صبای قم رخ داد که پیش از بازی هفته دوازدهم لیگ برتر با گسترش فولاد تبریز، 6 بازیکن تیم فوتبال صبای قم دو اخطاره بودند و در صورت جریمه شدن از سوی داور از همراهی این تیم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محروم می‌شدند.

‌تا پایان هفته دوازدهم از دور برگشت بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، هم‌اکنون 5 بازیکن تیم فوتبال صبای قم به دلیل دریافت دو کارت زرد در بازی‌های گذشته خطر محرومیت در بازی‌های آینده را احساس می‌کنند.

این در حالی است که سه هفته عدم توفیق صبای قم در کسب پیروزی در مقابل حریفان خود در مسابقات دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم‌های فوتبال سایپا البرز، پیکان تهران و گسترش فولاد تبریز برای صبای قم عملکرد خوبی محسوب نمی‌شود اما صبا همچنان با این نتایج در جمع تیم‌های بالای جدولی حضور دارد و هشتم است.

صبای قم در حال حاضر تیم 34 امتیازی و نیمه بالای جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به شمار می‌رود، در حالی که بازی این تیم با استقلال تهران از ساعت 18 روز جمعه 11 اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد.

البته بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، بازی‌های هفته‌ سیزدهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه این هفته به صورت همزمان برگزار می‌شود و صبا با استقلال در حالی که فاصله‌شان در جدول 10 امتیازی است، روبه‌رو خواهد شد.

صبای قم در این دیدار به غیر از جلا‌ل‌الدین علی‌محمدی بازیکن محروم دیگری ندارد و روزبه چشمی و سعید مهدی‌پور 2 بازیکن محروم این تیم که در هفته بیست و هفتم مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز حضور نداشتند می‌توانند صبا را در مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی همراهی کنند و صبا تعداد پیروزی‌های خود را به تعداد تساوی‌های این فصل برساند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com