کد خبر ۲۶۰۱۱ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۹
مدیرکل ورزش و جوانان قم :

خبر حضور بانوان در دیدار صبا و نساجی صحت ندارد

مدیر کل ورزش و جوانان قم خبر حضور بانوان به عنوان تماشاگر در دیدار تیم‌های امید صبای قم و نساجی مازندران را تکذیب کرد.

به گزارش قم نا ، حسن عابدی  اظهار داشت: اخیرا در برخی رسانه‌ها خبری به همراه یک عکس مبنی بر حضور بانوان به عنوان تماشاگر در دیدار صبای قم و نساجی مازندران در لیگ امیدهای کشور منتشر شده که اداره کل ورزش و جوانان آن را تکذیب می‌کند.

وی افزود: عکسی که در رسانه‌ها منتشر شده مربوط به آموزش فوتبال نونهالان در یکی از مدارس فوتبال قم است و بدیهی است برخی از خانواده‌ها برای رفت و آمد فرزندشان به محل برگزاری تمرین مجبور به انتظار برای پایان یافتن تمرین هستند و این کاملا طبیعی است.

مدیر کل ورزش و جوانان قم گفت: با توجه به موقعیت ورزشگاه شهید حیدریان و تردد اقشار مختلف مردم برای استفاده از فضاهای ورزشی در رشته‌های گوناگون و رده‌های سنی مختلف، زمان بندی مناسبی برای استفاده همگان از این فضا‌ها انجام شده و حضور خانواده‌ها بر سر محل تمرین فرزندان نونهال امری کاملا طبیعی است.

عابدی بیان کرد: انتظار می‌رفت برخی رسانه‌ها یا افرادی که اقدام به انتشار این اخبار می‌کنند علاوه بر اطمینان از صحت خبر، موقعیت مذهبی شهر قم را در نظر بگیرند و از ریختن آب به آسیاب افرادی که می‌کوشند چهره قم را مغشوش جلوه دهند بپرهیزند.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها همواره یار و یاور ورزش قم بوده‌اند و اداره کل ورزش و جوانان وظیفه خود می‌داند که از تلاش این رسانه‌ها قدردانی کند.

مدیر کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان قم برای حضور بانوان در محیط‌های ورزشی علاوه بر اینکه تابع تصمیمات وزارت ورزش است چهره مذهبی و شخصیت فرهنگی قم را در نظر می‌گیرد و آن را در اولویت تمامی برنامه‌های خود قرار می‌دهد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com