کد خبر ۲۶۰۵۳ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸

تدریس کتاب تفسیر مدیریتی حجت‌الاسلام قوامی در دانشگاه علمی کاربردی

کتاب تفسیر مدیریتی، کتابی ماخوذ و برگرفته از تفسیر ترتیبی رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی حوزه علمیه قم است که در چند دانشگاه تدریس می‌شود.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله نوری، مدیر اجرایی بنیاد فقهی مدیریت اسلامی گفت: بعد از انتخاب کتاب تفسیر موضوعی قرآن بارویکرد مدیریت در دانشگاه معارف و موسسه امام خمینی(ره)، یک دانشگاه علمی کاربردی در تهران هم این کتاب را در ترم جاری به عنوان کتاب درسی خود انتخاب کرد.

وی افزود: کتاب فوق بر اساس قاعده 2+4 در مدیریت تهیه و تنظیم شده و در این کتاب آیاتی از قرآن در حوزه مبانی مدیریت، رفتار و فرهنگ سازمانی و منابع انسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

نوری بیان کرد: این کتاب حاوی 16 درس بوده و در ابتدای هر درس خلاصه‌ای از آن درس به صورت تیتروار و در انتهای هر درس مطالبی که انتظار می‌رود خواننده به آن مسلط شده باشد به همراه چند سوال از آن درس ذکر شده است.

وی با بیان اینکه کتاب فوق تلخیصی از مباحث استاد قوامی در زمینه تفسیر مدیریتی است تصریح کرد: مطمئنا این کتاب در آینده به عنوان یکی از منابع معتبر درسی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی مورد تدریس قرار خواهد گرفت.

منبع : ایکنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com