کد خبر ۳۱۳۶۸ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مطرح کرد

واگذاری دبیرخانه دائمی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی به قم

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی را به قم واگذار کردیم تا هر سال بر معنویت این جشنواره افزوده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد اخباری در آیین افتتاحیه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی که دوشنبه شب در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی قم برگزار شد، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره در قم و سایر استان‌ها اظهار کرد: دبیرخانه دائمی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی را به قم واگذار کردیم تا هر سال بر معنویت این جشنواره افزوده شود.

وی در ادامه به ماموریت‌های نظام‌های آموزشی اشاره کرد و افزود: تولید دانش و پیش رفتن با نظریه علمی، تربیت متخصصان برای بکارگیری در مسئولیت‌های آینده، حل مشکلات و معضلات نظام و ارتقای سطح فرهنگی اجتماعی جامعه برای رسیدن به توسعه پایدار، چهار ماموریت هر نظام آموزشی به شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: تربیت متخصص، حل مشکلات و ارتقای سطح فرهنگی جامعه سه وظیفه اصلی دانشگاه علمی کاربردی است.

اخباری با اشاره به تخصیص بودجه به فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: در کنار مهارت‌افزایی و تربیت متخصص در خصوص ارتقای فعالیت‌های فرهنگی اقدامات مناسبی رقم زده شد.

وی از فعالیت هزار و 100 مرکز علمی کاربردی در سراسر کشور خبر داد و افزود: بیش از 40 هزار مدرس در این مراکز در حال تدریس هستند که این موارد نشاندهنده توانمندی بالای دانشگاه علمی کاربردی در سطح کشور است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان با بیان اینکه با همکاری دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه دفتر ویژه‌ای برای معارف در دانشگاه ایجاد شد، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری حوزه علمیه در این دفتر به تولید محتوا برسیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com