کد خبر ۲۶۰۶۹ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳
مدیر راهداری استان قم:

اجرای سیستم روشنایی در محور سلفچگان –راهجرد و بالعکس ، عملیاتی شد

اکبرسلیمیان مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان قم اعلام کرد : بیست کیلومتر از محور سلفچگان ،راهجرد و بالعکس با هزینه ای بالغ بر بیست میلیارد ریال دارای سیستم روشنایی می شود .

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان قم اکبر سلیمیان مدیر راهداری این اداره کل اعلام کرد : در راستای ارتقاء سطح ایمنی، تردد و افزایش دید در شب رانندگان ، محور سلفچگان –راهجرد و بالعکس  دارای سیستم روشنایی می شود

وی در ادامه توضیح داد : از آنجا که این محور دارای پیچ ها و گردنه های حادثه خیزی بوده و در فصول بارش ،برف گیر و مه آلود می باشند اجرای سیستم در نقاط مذکور در اولویت اجرای سیستم روشنایی قرار دارد .

سلیمیان طول اجرای پروژه را بیست کیلومتر عنوان کرد و توضیح داد : همچنین در اجرای سیستم روشنایی محور سلفچگان ،راهجرد رمپ و لوپ های متصله جاده ساوه به آزاد راه ساوه –سلفچگان در حوزه استحفاظی این اداره کل دارای سیستم روشنایی می شوند .

مدیر راهداری استان قم هزینه اجرای این پروژه را بالغ بر بیست میلیارد ریال برآورد کرد وافزود : با توجه به شرایط مناسب محیطی و همچنین مساعد بودن شرایط جوی امید واریم این پروژه تا پایان سالجاری به بهره برداری کامل برسد .

http://www.qomrud.ir/images/stories/news2/asfalt/salaf-arak-nasbe_payeh_4.jpgسلیمیان از ویژگیهای دیگر این طرح که در زمره طرح های بزرگ اجرای سیستم روشنایی در استان قم می باشد به اجرای ده کیلومتر شبکه برق در راستای تامین برق مورد نیاز روشنایی مسیر اشاره کرد و گفت : انشاالله با تکمیل این طرح شاهد پوشش مناسب روشنایی در گردنه های مسیر از جمله گردنه و پیچ امامزاده عبدالله بوده و از حوادث جاده ای تاحد چشمگیری کاسته شود .

مدیر راهداری استان قم در پایان خواستار رعایت جوانب ایمنی توسط رانندگان عبوری محور های جاده ای استان قم خصوصا در مواجهه با مجریان با مجریان طرح های عمرانی جاده ای شده و گفت : همکاری با پیمانکاران و مجریان طرح های جاده ای در استان قم توسط رانندگان محترم نقش قابل توجهی در تسریع این پروژه ها دارد .

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com