کد خبر ۲۶۸۵۷ انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵
مدیر راهداری قم :

۷ راهدارخانه ویژه نیمه شعبان در محورهای مواصلاتی قم راه‌اندازی می‌شود‌

مدیر راهداری قم با اشاره به اینکه ۷ راهدارخانه محورهای مواصلاتی استان قم تجهیز شده است، گفت: این راهدارخانه‌ها در ایام نیمه شعبان شبانه‌روز آماده ارائه خدمات رفاهی ازجمله نمازخانه، آب شیرین، سرویس‌های بهداشتی به مسافران است.

به گزارش قم نا ، اکبر سلیمیان با بیان اینکه 15 اکیپ راهدار در قالب 60 نفر نیروی انسانی و ده‌ها دستگاه خودرو ویژه ایام نیمه شعبان آماده‌باش هستند، اظهارداشت: این اکیپ ها با استقرار در محورهای جاده‌ای استان قم، ایمنی حداکثری را به زائران ارائه می‌کنند.

مدیر راهداری استان قم با اشاره به اینکه 7 راهدارخانه محورهای مواصلاتی استان قم تجهیز و آماده شده است، افزود: این راهدارخانه‌ها در تمام طول شبانه‌روز آماده ارائه خدمات رفاهی از جمله نمازخانه، آب شیرین، سرویس‌های بهداشتی به مسافران است.

وی با اشاره به تقارن زمانی ایام نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کرد: این تقارن زمانی بار ترافیکی سنگینی را به محورهای جاده‌ای استان قم تحمیل می‌کند که از مدت‌ها قبل جهت آمادگی بیشتر تمهیداتی اندیشیده شده است.

سلیمیان صدها کیلومتر خط (در قالب سرد و گرم )، نصب علائم، نصب و تعویض چراغ‌های روشنایی چشمک‌زن، لکه‌گیری، روکش آسفالت از جمله اقدامات در حوزه آمادگی‌های سخت‌افزاری راهداری برشمرد و تصریح کرد: مهم‌ترین عامل در تأمین ایمنی سفرهای برون‌شهری خصوصاً در ایامی که بار ترافیکی بیشتری به محورها تحمیل می‌شود، همکاری رانندگان و مسافران عزیز است.

مدیر راهداری استان قم عدم توقف در حاشیه و شانه راه‌ها، رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت بی‌جا و رعایت دیگر مقررات جاده‌ای را اهم این همکاری‌ها دانست و خاطرنشان کرد: رانندگان پیش از سفر می‌توانند با تلفن گویای 141 تماس بگیرند و از وضعیت راه‌های کشور اطلاعات لازم را دریافت کنند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com