کد خبر ۲۶۱۱۰ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۶
در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صورت گرفت

اجرای نمایش طنز رستم و سهراب توسط هنرمندان قمی

در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پاسداشت قم، به همت اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی تئاتر خیابانی رستم و سهراب توسط هنرمندان قمی به اجرا در آمد.

به گزارش قم نا ، محمد کاظم رضوانی مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حضور قم گفت: یک روز به عنوان پاسداشت قم در نظر گرفته شده است و در این روز یکی از برنامه‌های جنبی، معرفی هنر نمایش قم است که سابقه درخشانی دارد.
وی از اجرای نمایش رستم و سهراب خبر داد و بیان کرد: نمایش مضحکه رستم و سهراب کاری از گروه طراوت به کارگردانی محمدرضا شاهمردی تدارک دیده شد و در حاشیه نمایشگاه به اجرا در آمد و استقبال چشمگیر حاضرین مواجه شد.

مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره موضوع این نمایش خاطرنشان کرد: این تئاتر خیابانی نگاهی طنز آمیز به موضوع رستم و سهراب و گوشه چشمی هم به مباحث کتاب شاهنامه داشت.

رضوانی به شخصیت‌های این نمایش اشاره و اظهار کرد: این نمایش دو شخصیت دارد و حسن نوری و علیرضا نامدار در این نمایش به ایفای نقش‌ پرداختند.

لازم به ذکر است در روز 17 اردیبهشت که روز پاسداشت قم در نمایشگاه بین المللی کتاب بود، این تئاتر خیابانی در سه نوبت به اجرا در آمد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com