کد خبر ۳۳۱۲۲ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۳

نمایش «اریحا» در قم به روی صحنه رفت

نمایش «اریحا» با موضوع تفکرات حربن ریاحی به کارگردانی سهراب سلیمی و ایفای نقش هنرمندان قمی مجتمع فرهنگی هنری نور قم بر روی صحنه رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سهراب سلیمی کارگردان این نمایش در حاشیه اجرای نمایش اریحا در گفت و گویی اظهار داشت: این نمایش با توجه به تغییر حربن ریاحی از بد بودن به سمت خوب و پاک شدن به اجرا درآمده است.

وی ابراز داشت: روند نمایش اریحا تاثیرات عاطفی، انسانی، اخلاقی و الهی بر روی مخاطب خواهد گذاشت.

کارگردان نمایش اریحا ادامه داد: این نمایش با آموزش هنرجویان در آموزشگاه هنرپیشگی اسوه شکل گرفته است و برای به اجرا درآمدن آن به مدت چندین ماه تمرین صورت گرفته است.

وی افزود: در این نمایش ۳۰ هنرمند قمی ایفای نقش می کنند که هشت نفر آن را بانوان تشکیل داده اند.

سلیمی با اشاره به فعالیت مشاور مذهبی اظهار داشت: این نمایش بدون دانش مذهبی پیش نرفته است و در تمام مراحل آن به منابع تاریخی و مذهبی توجه شده است و به بعد از اجرا در استان قم در تهران اجرا می شود.

وی افزود: نمایش اریحا ۷۰ دقیقه است که به نویسندگی ناصر حبیبیان و تهیه کنندگی حامد اخوان زاده و محمد عرفان منش و اجرای هنرمدان قمی صورت گرفته است.

کارگردان نمایش اریحا ادامه داد: در این نمایش بازیگران قمی از جمله علی فرحناک، مرتضی جلالی، عطاء الله منتظری، عبدالرضا ملاک، مهدی رکنی، سارا سجادی و سایر هنرمندن نقش آفرینی می کنند.

سلیمی با اشاره به اجرای نمایش های مختلف در سطح کشور گفت: ۵۰ سال سابقه کار تئاتر و ۱۲۷ اثر اجرایی در کشور داشته ام و این اولین کارگردانی نمایش در استان قم است.

نمایش اریحا تا پنجم دی ماه هر شب از ساعت ۱۸:۳۰ در مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در منطقه نیروگاه قم به روی صحنه می رود.

منبع : خبرگزاری ايسنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com