کد خبر ۲۶۱۱۳ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

برگزاری اردوی فرهنگی، آموزشی با حضور غنچه‌های هلال

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: اردوهای فرهنگی، تفریحی و آموزشی پیش‌دبستانی‌های فعال قم با حضور 170 نفر از غنچه‌های هلال به مناسبت هفته هلال احمر برگزار شد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمد مصباحی با اشاره به اینکه معاونت امور جوانان استان قم با هماهنگی و همکاری پیش‌دبستانی‌های دکتر شهریاری، شکوفه‌های بهاری (روستای جعفریه)، ملائک، اندیشه، شکوفه‌های بهشتی، آل یاسین و کلبه شادی در هفته هلال احمر اقدام به برگزاری اردوهای فرهنگی، آموزشی و تفریحی درون استانی کرد، اظهار کرد: این اردوی یک روزه در آستانه هفته هلال احمر و با هدف ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین اعضای کانون‌های غنچه‌های هلال احمر استان قم برگزار شد.
وی آشنایی کودکان با حیوانات، آبزیان، گیاهان، حیات وحش و ویژگی‌ها، خصوصیات و نحوه‌ی زندگی آن را از دیگر اهداف این اردو عنوان کرد و گفت: در این اردوها بیش از 170 نفر از اعضای منتخب غنچه‌های هلال احمر قم شرکت داشته‌اند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم سفر علمی به موزه تاریخ طبیعی بوستان بنیادی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و برگزاری مسابقات و بازی‌های ورزشی و نقاشی را از دیگر برنامه‌های مفرح این اردوها برای غنچه‌های هلال احمر عنوان کرد و افزود: با توجه به استقبال خوب غنچه‌های هلال از این برنامه، برگزاری اردوهای یک روزه را تا پایان هفته هلال احمر برای سایر پیش دبستانی‌های فعال تحت پوشش هلال احمر استان نیز خواهیم داشت.

مصباحی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون معاونت امور جوانان استان قم 20 مرکز پیش دبستانی با 750 عضو غنچه هلال احمر را زیرپوشش فعالیت‌های خود قرار داده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com