کد خبر ۴۰۰۳۷ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵
رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم خبر داد

آموزش رایگان مینی‌گلف در قم / موفقیت در کسب 2 مدرک مربیگری

رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم از موفقیت دو نماینده قم در دوره مربیگری این رشته زیر نظر فدراسیون و ورود به عرصه مربیگری گلف خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،رضا دلاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: گلف‌بازان قم موفق به کسب مدرک مربیگری درجه سه مربیگری گلف شدند تا یک گام دیگر در راستای توسعه این رشته ورزشی در قم و پرورش چهره‌های جدید برای افزایش نیروی انسانی فعال در گلف گامی رو به جلو برداریم.

وی ادامه داد در دوره مربیگری درجه سه گلف که به میزبانی استان اصفهان و تدریس قلی‌زاده یکی از مدرسین شاخص انی رشته برگزار شد، فاطمه ضرغام‌فیروزی و حمید منصوری دو نماینده هیأت‌‌ گلف استان قم بودند که در نهایت موفق به کسب مدرک این دوره مربیگری شدند.

رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم عنوان کرد: موفقیت این دو مربی نوید جذب استعدادها و نخبه‌های گلف برای حرکت در مسیر پیشرفت بیشتر این رشته را می‌دهد و امیدوارم که موفقیت‌های بیشتری را با کمک هرچه بیشتر این عزیزان در اشاعه ورزش گلف در استان قم شاهد باشیم.

وی در ادامه از برگزاری دوره دوم آموزش‌های مقدماتی گلف و به‌کاپ ویژه دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر در قم خبر داد و افزود: این دوره آموزشی در دو بخش مجزا به میزبانی آکادمی گلف و زمین مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و در آن مباحث و مبانی مقدماتی گلف و به‌کاپ توسط حمید منصوری و جعفر جعفری‌مجد به علاقمندان آموزش داده شد.

دلاوری خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی که به عنوان درس ورزش دو دانشجویان این دانشگاه در نظر گرفته شده بود، مباحث و مبانی مقدماتی مرتبط با گلف آموزش داده شد، ضمن اینکه به شکلی برنامه‌ریزی شده که این دوره در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه هر هفته در 9 کلاس مجزا ادامه پیدا کند.

وی در پایان از آموزش رایگان مینی‌گلف در قم خبر داد و افزود: در این دوره آموزشی که در آکادمی گلف و مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد، حمید منصوری و علی منفرد مربیان دوره، مباحث و مبانی مرتبط با این رشته را به علاقمندان ارائه دادند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com