کد خبر ۲۶۶۴۱ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۲
فراهانی خبر داد:

حوادث ترافیکی هفته گذشته قم ۵۰۷ مجروح و ۲ کشته برجای گذاشت

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن ۵۰۷ نفر و فوت ۲ نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، مهدی فراهانی بیان کرد: از تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه تا امروز دوم خردادماه تعداد هفت هزار و ۲۷۸ تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم برقرار شده است.

وی ادامه داد: تماس‌های برقرار شده با مرکز اورژانس ۱۱۵ منجر به انجام هزار و ۱۸۸ مأموریت شد که هزار و یک مورد شهری و ۱۸۷ مورد نیز جاده‌ای بوده است.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: طی یک هفته گذشته ۴۰۱ تصادف در قم بوقوع پیوسته که ۳۱۹ مورد شهری و ۸۲ مورد جاده‌ای بوده است.

وی ادامه داد: تصادفات جاده‌ای طی این مدت ۵۰۷ مصدوم برجای گذاشت که ۱۷۹ نفر سرپایی درمان شده و ۳۲۶ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافته و ۲ نفر نیز فوت کردند.

فراهانی بیان کرد: طی یک هفته گذشته ۲۴۸ مأموریت مربوط به موتورسیکلت سواران بوده که ۳۱۴ مجروح برجای گذاشته است که ۱۱۸ مورد سرپایی درمان شده و ۱۹۶ مورد نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی گفت: در یکی از حوادث هفته گذشته بالگرد اورژانس ۱۱۵ در یکصد و یکمین پرواز خود تعداد چهار مجروح را که شامل ۲ کودک ۲ و ۹ ساله، یک خانم ۲۲ ساله و یک آقا ۲۵ ساله و از سرنشینان موتورسیکلت بودند را از محور کهک به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کردند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com