کد خبر ۲۶۲۱۵ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱
سرمربی تیم کاراته پاس‌قوامین‌ قم مطرح کرد

پاس‌قوامین‌ قم مدعی قهرمانی در لیگ برتر کاراته کشور

سرمربی تیم کاراته پاس‌قوامین‌ قم گفت: شروع خوبی در مرحله دوم مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور داشتیم و با تداوم همین روند به تلاش خود برای قهرمانی ادامه می‌دهیم.

به گزارش قم نا ، ابوالقاسم پایدار اظهار کرد: تیم ما دیدارهای مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر کاراته را با کسب نتایج خوب و قابل توجه به پایان رساند و بدون تردید با تداوم همین روند در مرحله دوم مدعی قهرمانی و صعود به سوپر لیگ کاراته کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: امسال 15 تیم در مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور حضور داشتند و سطح بازی‌ها بسیار بالا است، نفرات خوب در ترکیب تیم‌های حاضر در لیگ برتر عضویت دارند و می‌توان گفت که تا هفته پایانی جدالی نزدیک و نفس‌گیر بین مدعیان صعود به سوپر لیگ برقرار است.

سرمربی تیم کاراته پاس‌قوامین‌ قم اضافه کرد: در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی با کسب 21 امتیاز تیمی به عنوان صدرنشین گروه دوم جواز صعود به مرحله دوم را کسب کردیم ولی به تک‌تک اعضای تیم گفته‌ام که برای تداوم این روند باید با قدرت و انگیزه بیشتری مقابل حریفان قرار بگیرند.

وی یادآور شد: بعد از نتیجه خوبی که در مقابل تیم هیئت کاراته زنجان گرفتیم و به عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله دیگری از لیگ برتر صعود کردیم، تیم ما در جدال با تیم‌های گاز زنجان و هیئت کاراته اسلامشهر دو مسابقه سخت و بسیار نزدیک برگزار کرد.

پایدار عنوان کرد: در دیدار با تیم کاراته گاز زنجان کمی بدشانس بودیم و در امتیازات پایانی دقت نفرات ما کم بود، اگر اینگونه نبود، به جای اینکه با حساب 15 بر 11 به حریف ببازیم می‌توانستیم این تیم را شکست بدهیم، اما به هر حال اتفاقی بود که رخ داد و باید از آن درس بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از بازی مقابل گاز زنجان با انگیزه جبران این شکست مقابل تیم هیئت کاراته اسلامشهر عملکرد تیم ما بهتر شد و خوشبختانه به برتری 22 بر 6 دست پیدا کردیم و با این نتیجه اکنون در مکان سوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار داریم.

پایدار افزود: در مرحله دوم تیم فولاد مبارکه سپاهان ابتدا به تیم شهرداری تبریز باخت و سپس موفق به شکست تیم گروه اینترنتی 5040 شد اما گاز زنجان بعد از برتری مقابل ما توانست از سد گروه اینترنتی عبور کند و هیئت اسلامشهر نیز این تیم را شکست داد.

سرمربی تیم کاراته پاس‌قوامین‌ قم در نهایت به وضعیت جدول رده‌بندی بازی‌ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تیم گاز زنجان با 6 امتیاز تیمی صدرنشین است، فولاد مبارکه سپاهان با سه امتیاز تیمی و 37 امتیاز انفرادی در مکان دوم جای دارد و تیم پاس قوامین با کسب سه امتیاز تیمی و 33 امتیاز انفرادی سومین تیم جدول رده‌بندی محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: تیم هیئت کاراته اسلامشهر با سه امتیاز تیمی و 21 امتیاز انفرادی در مکان چهارم، تیم شهرداری تبریز با سه امتیاز تیمی و 14 امتیاز انفرادی در مکان پنجم و تیم گروه اینترنتی 5040 بدون امتیاز تیمی و 24 امتیاز انفرادی در رده ششم جای دارند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com