کد خبر ۲۶۲۵۰ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۳
بیانیه شورای اسلامی شهر قم در خصوص انتخاب شهردار؛

وزیر کشور مطابق قانون در صدور حکم شهردار قانونی شهر مقدس قم اقدام نماید

پس از انتخاب حسین باقری به عنوان شهردار قم و عدم ارسال حکم آن در مهلت قانونی از سوی وزارت کشور شورای اسلامی شهر قم با انجام معارفه خواستار شروع کار رسمی وی بود که با مخالفت شدید وزارت کشور روبرو شد و تا تععین تکلیف شهرداری قم با سرپرست اداره خواهدشد.

به گزارش قم نا ، متن کامل بیانیه شورای اسلامی شهر قم در خصوص انتخاب شهردار که به امضای ولی الله بیاتی رئیس این شورا رسیده، به شرح ذیل است:

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) به استحضار مردم شریف شهر مقدس قم می رساند نمایندگان شما در شورای اسلامی شهر طبق وظیفه قانونی خود به استناد تبصره 3 ماده 71 قانون شورای شهر نسبت به تعیین شهردار ولایت مدار و توانمند که مناسب شهر کریمه اهل بیت باشد اقدام نمود.

الحمدالله این انتخاب مورد عنایت مراجع و علمای عظام و همچنین مسئولین محترم شهر و نمایندگان مجلس قرار گرفت و در مهلت مقرر از سوی وزارت کشور نسبت به این انتخاب ایراد قانونی گرفته نشد.

و لذا جناب آقای مهندس حسین باقری شهردار قانونی شهر مقدس قم می باشد. با توجه به اینکه پس از انقضاء مهلت قانونی وزارت محترم کشور حکم شهردار را صادر ننموده است، شورای اسلامی شهر مقدس قم با عنایت به فرمایش مقام عظمای ولایت مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت تصمیم به برگزاری جلسه معارفه در زمان دیگر نمود. در پایان از وزیر محترم کشور انتظار می رود مطابق قانون در صدور حکم شهردار محترم و قانونی شهر مقدس قم اقدام نمایند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
1
احمد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۲

با سلام
باید فاتحه این شورا را خواند با این رئیس انتخاب کردنش!
رئیس و شورایی که تدبیر در امور ندارند و بر امور غیر قانونی پافشاری می کنند را باید مورد تجدید نظر قرار داد .

پاسخ
1
ایرانی ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱

چه دست و پایی برای شهردارشدن می زنه بنده خدا!!به نظر بنده به عنوان شهروند ، مرغ همسایه غاز نیست !بهترین گزینه آقای متین فر

پاسخ