کد خبر ۲۶۳۰۵ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳

چهارمین هم‌اندیشی تشکل‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب در قم آغاز به‌کار کرد

چهارمین همایش هم اندیشی جبهه انقلاب فرهنگی در قم با سخنرانی حجت الاسلام عباس اسکندری مدیر کل دفتر تبلیغات اسلامی قم آغاز شد.

به گزارش قم نا ، چهارمین همایش هم اندیشی جبهه انقلاب فرهنگی در قم با سخنرانی حجت الاسلام عباس اسکندری مدیر کل دفتر تبلیغات اسلامی قم آغاز شد.

در این همایش دو روزه سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دیدار با آیت‌الله العظمی جوادی آملی و بازدید از کارگاه ساخت حرمین عسکریین از برنامه‌های این هم اندیشی در روز نخست است.

حجت الاسلام عباس اسکندری صبح امروز در این همایش با خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی از فعال‌ترین تشکل‌ها در قم بوده است و فعالیت این هیئت‌ها به خوبی و با همه مشکلاتی که وجود داشته ادامه دارد.

مدیرکل دفتر تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اینکه کانون مداحان در قم فعالیت‌های زیادی داشته است افزود: یکی از مسائلی که در کانون شعرا داریم وزانت اشخاصی است که در این مجموعه خدمت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حرکت اداره تبلیغات در مورد هیئت‌های مذهبی حرکتی شاخص است و دید و همت بالایی برای امور سازمان با مدیریت کنونی وجود دارد.

اسکندی با بیان اینکه در اداره تبلیغات مجموعه‌ای ایجاد شده است که تنها با مدیریت فعلی می‌تواند این راه ادامه داشته باشد افزود: ایجاد مرکز توسعه فرهنگی انقلاب اسلامی یکی از موسسات سازمان است و ده‌ها مرکز که پاسخگوی نیاز جامعه امروز هستند از اقدامات سازمان است.

مدیر کل دفتر تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اینکه مسئله فرهنگ امروز از جدی‌ترین مسائل ما است و در زمانی که جنگ راس امور بود امروز هم جنگ فرهنگی جریان دارد افزود: کسانی که پیرو رهبری هستند باید در راه فرهنگ جان نثار کنند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com