کد خبر ۲۸۳۴۵ انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۳
به همت هیئت و کانون خادم الرضا(ع)

سه شب محفل با قرآن در قم برگزار می‌شود

سه شب محفل با قرآن با حضور استاد حمید شاکرنژاد از قاریان بین المللی قرآن کریم به همت هیئت و کانون خادم الرضا(ع) در قم برگزار می‌شود.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی هیئت خادم‌الرضا(ع)، حمید ناطقی با بیان اینکه برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی به منظور جذب و سوق دهی اقشار مختلف مردم به انس بیشتر با قرآن کریم یکی از اهداف هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) است تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «همه‌ آحاد جامعه باید با قرآن ارتباط برقرار کنند تا بتوانند قرآن را بخوانند، بتوانند قرآن را بفهمند، بتوانند در قرآن تدبر کنند و آنچه که ما را به حقایق نورانى می‌رساند، تدبر در قرآن است».

وی با تاکید بر ایجاد بستر مناسب برای بروز اعتقادات جوانان و نوجوانان گفت: گرایش ذاتی مردم به قرآن و باورهای دینی بر هیچ کس پوشیده نیست و از این رو ما باید بستر و فضای مناسب برای بروز این اعتقادات را فراهم کنیم و در این خصوص جوانان و نوجوانان در اولویت قرار دارند.

مسئول هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) افزود: هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) به عنوان تنها تشکل استان قم در جبهه فرهنگی انقلاب با بیش از 40 هزار عضو جوان که پشتیبانان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند، منویات قرآنی مقام معظم رهبری را مدنظر داشته و بر همین اساس سه شب محفل قرآنی را با عنوان «ترنم وحی» برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این محفل با حضور قاری بین‌المللی استاد حمید شاکرنژاد برگزار خواهد شد و برنامه‌های متنوع نیز برای این محفل در نظر گرفته شده است.

سه شب محفل قرآنی هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) از روز سه شنبه تا پنجشنبه از ساعت 22 و 45 دقیقه در تالار بعثت برگزار خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com