کد خبر ۲۶۳۱۳ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
به کارگردانی مهدی رکنی

«زیر سایه خورشید» به روی صحنه رفت

نمایش «زیر سایه خورشید» به کارگردانی مهدی رکنی از 22 تا 28 اردیبشهت ماه سال جاری در پلاتوی ماه به صورت عمومی اجرا می‌شود.

به گزارش قم نا ، صدیقه مشایخی با اشاره به اجرای نمایش «زیر سایه خورشید» اظهار کرد: این نمایش به کارگردانی مهدی رکنی و با مدیریت علی فرحناک به مدت 6 شب به صورت عمومی اجرا می‌شود.

وی بازیگران این نمایش را «صدیقه مشایخی»، «هادی شمس»، «محمد یوسفی»، «مهدی ملاک» و مصطفی کولیوند عنوان کرد و گفت: نمایش زیر سایه خورشید به همت انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روی صحنه می‌رود.

بازیگر اصلی نمایش زیر سایه خورشید ادامه داد: نویسندگی این نمایش را مصطفی کولیوند با نگاه به نمایشنامه «بی بی» نوشته مرتضی شاکرم انجام داده است.

وی مشاور کارگردان نمایش زیر سایه خورشید را علی فرحناک عنوان کرد و گفت: امیر حسین اخوان نیز در این نمایش به عنوان دستیار کارگردان به یاری کارگردان پرداخته است.

مشایخی مدیر تولید و اجرا را مهدی رکنی و طراح صحنه، لباس و نور را عبدالرضا ملاک ذکر و تصریح کرد: این نمایش با مضمون اجتماعی تولید شده و پیش از این در جشنواره کریمه توانسته صاحب امتیاز شود.

وی با اشاره به خلاصه داستان این نمایش بیان کرد: بی‌بی زنی میانسال است که در یکی از روستاهای جنوب زندگی می‌کند و بعد از گذشت هشت سال در عالم رویا می‌بیند که در حرم حضرت معصومه در حال طبخ آش است و نذرش را ادا می‌کند.

بازیگر اصلی نمایش زیر سایه خورشید گفت: این نمایش در 12 جشنواره ملی شرکت کرده و 9 جایزه را به خود اختصاص داده است و جوایز گوناگونی مانند بازیگری نخست، بازیگری دوم و سوم مرد، جایزه بهترین نویسندگی و بهترین کارگردانی و همچنین بهترین طراحی صحنه را از آن خود کرده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com