کد خبر ۳۱۸۱۴ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۱
با حضور مسئولان استان قم صورت می‌گیرد

آغاز اجرای نمایش «حر» در قم

اجرای نمایش «حر» به کارگردانی سهراب سلیمی از شاگردان استاد حمید سمندریان و تهیه‌کنندگی حامد اخوان‌زاده و محمد عرفان‌منش برای نخستین بار با حضور مسئولان استانی در دبیرستان امام صادق (ع) آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، یکی از تهیه کنندگان نمایش حر اظهار کرد: نمایش «حر» برای نخستین بار در دبیرستان امام صادق(ع) با حضور مسئولان استانی به روی صحنه می‌رود.

حامد اخوان‌زاده با بیان اینکه نمایش «حر» با موضوع توبه تولید شده است، تصریح کرد: در این نمایش گریزی به زندگی امروز ما دارد و کنایه‌ای به گروهک تکفیری داعش می‌زند.

وی با بیان اینکه محمد عرفان‌منش نیز از دیگر تهیه‌کنندگان این نمایش است، تصریح کرد: موسسه مالی اعتباری کوثر، سرای فرش ایرانی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم به همراه جمعی از خیران از نمایش «حر» حمایت کردند.

یکی از تهیه‌کنندگان نمایش حر ضمن قدردانی از حمایت‌های شهرداری قم در اجرای این نمایش بیان کرد: عوامل این نمایش در حال حاضر حدود دو ماه است که در سالن مرکز مدیریت بحران شهرداری به صورت رایگان تمرین کردند.

اخوان‌زاده با اشاره به عوامل این نمایش گفت: سیدامیر حسین غفوری مدیریت اجرا و احسان ملکی به عنوان دستیار کارگردان در تولید این نمایش با کارگردان همکاری داشتند.

وی بازیگران نمایش حر را علی فرحناک، عطاء الله منتظری، عبدالرضا ملاک و مهدی رکنی ذکر کرد و گفت: طرح این نمایش را میلاد اکبرنژاد انجام داده و نویسندگی آن را نیز ناصر حبیبیان برعهده داشته است.

یکی از تهیه‌کنندگان نمایش حر با تاکید بر اینکه رونمایی و اجرای نخست این نمایش با حضور مسئولان استانی صورت می‌گیرد، گفت: دادستان، استاندار، شهردار، اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، شهردار، فرمانده انتظامی استان قم و جمعی دیگر از مسئولان استانی در دبیرستان امام صادق (ع) برای تماشای این نمایش دعوت شده‌اند.

وی مکان و زمان اجرای این نمایش را مورد اشاره قرار داد و گفت: اجرای این نمایش پنج شنبه پس از نماز مغرب و عشا با حضور مسئولان آغاز می‌شود و پس از آن به صورت عمومی از هفته آینده در دبیرستان امام صادق به روی صحنه می‌رود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com