کد خبر ۳۱۴۲۳ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹
از 17 تا 22 مهر ماه جاری

نمایش اردیجهنم روی صحنه رفت

نمایش اردیجهنم کاری از گروه عرشیا به سرپرستی رضا ابوذر و کارگردانی مهدی مهدوی‌راد است که از 17 مهر ماه جاری در تالار بعثت به روی صحنه رفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  نمایش «اردیجهنم» کاری از گروه عرشیا به سرپرستی رضا ابوذر است که نویسندگی و کارگردانی آن را مهدی مهدوی‌راد بر عهده داشته است.

در این نمایش مصطفی قربانیان، سمیه اوسطی، محمدهادی کاظمی، شهرام مغانلو، طاهره فراهانی، لیلا پاک‌بین، ابوالفضل فراهانی و نرگس امنای به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این نمایش که از 17 مهر ماه جاری در تالار بعثت به روی صحنه رفته است توانسته نظر مخاطبان فراوانی را جلب کند و به صورت میانگین روزانه 60 نفر را برای تماشای این نمایش به تالار بعثت سازمان جوانان بیاورد.

اجرای موسیقی زنده توسط محمدامین رحیمی‌مقدم و مهدی نبوی در این نمایش موجب توجه مخاطبان و علاقمندان به تئاتر شود.

مدیر تولید این نمایش که تا 22 مهر ماه به صورت عمومی اجرا می‌شود را محمد کاظمی برعهده داشته و محمدرضا روشنایی نیز به عنوان دستیار صحنه کارگردان را یاری کرده است.

موضوع نمایش اردیجهنم «عشق» است که واگویه‌های انسان را در زمان معاصر در قالب بیان لطیف و عشق زمینی به صورت هنرمندانه تئاتر گنجانده است.

نمایش اردیجهنم در جشنواره نمایشنامه‌خوانی سیرنگ رتبه نخست کارگردانی و بازیگری و در جشنواره استانی نمایشنامه‌نویسی استان قم در سال 1393 به عنوان متن برتر شناخته شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com