کد خبر ۲۶۳۲۰ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
مدیرعامل مرکز توسعه فعالیت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد

تشکل‌های شاخص فرهنگی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان

مدیرعامل مرکز توسعه فعالیت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از تشکل‌های شاخص فرهنگی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان نام برد و گفت: مسئولان باید در سال همدلی و همزبانی از تشکل‌های شاخص فرهنگی حمایت‌های مناسبی داشته باشند.

به گزارش قم نا ، رضا معممی‌مقدم پیش از ظهر امروز در چهارمین هم‌اندیشی تشکل‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که پیش از ظهر امروز در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد برخی از عوامل همدلی و همزبانی را بیان کرد و گفت: اقشار مختلف جامعه اسلامی باید با استفاده از ظرفیت‌های خود برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

وی از تشکل‌های شاخص فرهنگی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان نام برد و افزود: مسئولان باید در سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از تشکل‌های شاخص فرهنگی حمایت‌های مناسبی داشته باشند تا این تشکل‌ها بتوانند به بهترین شیوه برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

مدیرعامل مرکز توسعه فعالیت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات با اشاره به برخی از حرکت‌های گسترده انجام شده در تشکل‌های شاخص مذهبی تصریح کرد: تا کنون دستاوردهای بسیاری در این تشکل‌ها به دست آمده است که این دستاوردها را مدیون مردمی بودن این تشکل‌ها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت‌های استانی در هر استان می‌تواند در گسترش تشکل‌های شاخص فرهنگی موثر باشد مطرح کرد: تشکل‌های شاخص به عنوان مجموعه‌های مردمی می‌توانند در عرصه‌های مختلف فرهنگی تاثیرگذار باشند به همین علت اتحاد و یکپارچگی میان این تشکل‌ها می‌تواند جامعه اسلامی را به اهداف مورد نظر فرهنگی نزدیک‌تر کند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com