کد خبر ۲۷۴۴۳ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۴
با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم :

شورای هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها در قم برگزار شد

ششمین نشست شورای هم اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها موسسات آموزش عالی و مراکز پژوهشی استان قم با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم و 20 نفر از مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها برگزار شد.

به گزارش قم نا ، ششمین نشست شورای هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها موسسات آموزش عالی و مراکز پژوهشی استان قم ظهر امروز به ریاست حجت‌الاسلام علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم و دبیری امین بنایی مدیر روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه (س) با حضور 20 تن از مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها در دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار قم برگزار شد.

یک دستورالعمل هفت ماده‌ای پیش از شروع جلسه تدوین شده و مورد بررسی قرار گرفت که در ماده اول شورای هم‌اندیشی تعریف و در ماده دوم نیز وظایف شورا در 6 بند ساختار شورا با محوریت دبیر شورا، کمیته‌های تخصصی و دبیر کمیته‌های تخصصی در ماده سوم مورد بررسی اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

همچنین چگونگی تشکیل جلسات شورا و کمیته‌های تخصصی با محوریت جلسات شورا و جلسات کمیته‌های تخصصی در ماده چهارم و عناوین کمیته‌های تخصصی در سه بند در ماده پنجم این دستورالعمل بررسی شد.

ماده ششم نیز به وظایف کمیته‌های تخصصی اشاره کرده است. این کمیته‌ها شامل کمیته برنامه‌ریزی و توانمندسازی، کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و امور مراسم‌ها، کمیته روابط عمومی الکترونیک پرداخته است.

ماده هفتم نیز به تصویب دستورالعمل هفت ماده‌ای اختصاص دارد ولی در این نشست دو ماده دیگر نیز به دستورالعمل اضافه شده است و در جلسه بعدی که در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود،‌ برنامه‌های شورای هم اندیشی با رویکرد بالا بردن سطح علمی دانشگاه‌ها در قم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com