کد خبر ۲۶۳۳۵ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۲
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

تولید کالای فرهنگی باید بومی‌سازی شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر لزوم بومی سازی تولیدات کالاهای فرهنگی گفت: باید باایجاد زیرساخت‌های موردنیاز بازار داخلی فرهنگ را تقویت کنیم تا با حمایت از تولید کنندگان داخلی نیازآن‌ها برطرف شود.

به گزارش قم نا ، حجت الاسلام مهدی خاموشی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در محل خبرگزاری رسا برگزار شد اظهار داشت: اگر رسانه در بخشی حضور نداشته باشد آن مجموعه نمی‌تواند به خوبی فعالیت کند که ما در سازمان تبلیغات تلاش می‌کنیم از رسانه‌ها حمایت مناسبی داشته باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در کشور افزود: فرهنگ جنبه معنایی دارد که در همه عرصه‌های اجتماعی کشور جاری بوده و نیازمند توجه بیشتر به آن است.

خاموشی بیان کرد: ما در عرصه فرهنگ باید ابتدا بدانیم در کدام مجموعه قصد خدمت داریم ودر این راستا شبکه تولید راه اندازی کنیم و سپس کالای مورد نیاز را تولید کرده و نیاز فرهنگی کشور را برطرف کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: برخی از کالاهای فرهنگی کشور از کشورهای خارجی تامین می‌شود که این موضوع نیازمند تدبیر بیشتری است تا کالای فرهنگی بومی شود.

خاموشی اظهار داشت: باید باایجاد زیرساخت‌های موردنیاز بازار داخلی فرهنگ را تقویت کنیم تا با حمایت از تولید کنندگان داخلی نیازآن‌ها برطرف شود و در این راستا باید با ظرفیت سازی بیشتر از طلاب حمایت و نیازهای تبلیغی آن هارا رفع کنیم.

خاموشی با اشاره به اهمیت اعزام مبلغ به سراسر کشورعنوان کرد: امروز میزان اعزام طلاب مبلغ با رشد چشمگیری رو برو شده است که نیازمند حمایت‌های بیشتر است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی که شهرداری تهران انجام می‌دهد قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست چون امروز  در ومواجهه با جنگ نرم دشمن نیازمند فعالیت‌های فرهنگی بیشتری هستیم.

وی اظهار داشت: تفکر غربی با انقلاب اسلامی مخالف شدیدی دارد و فتنه‌های فرهنگی هم از سوی غربی‌ها علیه ملت ما ایجاد می‌شود که باید برخورد خوبی با آن صورت بگیرد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com