کد خبر ۲۷۶۵۸ انتشار : ۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۰
معاون اداره تبلیغات اسلامی قم:

۲۳ هزار نفر از جوانان قم در گفتمان‌های دینی سازمان تبلیغات شرکت کردند

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: ۲۳ هزار نفر از جوانان قم در گفتمان‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی طی یک سال گذشته شرکت کردند.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده با اشاره به فرارسیدن ‌سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گزارشی از اجرای طرح گفتمان دینی ارائه کرد و اظهار داشت: گفتمان‌های دینی یکی از برنامه‌های فاخر سازمان تبلیغات اسلامی است که نزدیک به یک دهه در میان دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان جایگاهی برای خود یافته است.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: این گفتمان‌ها که بر‌اساس نیازسنجی مخاطبان طراحی می‌شوند بخش مهمی از شبهات و سئوالات نسل جوان را پاسخ می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته 303 جلسه گفتمان دینی در استان قم برگزار شد که از این تعداد 211 مورد در مدارس، 47 گفتمان در حوزه و دانشگاه و 45 جلسه در مساجد استان بوده است.

 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: حدود 23 هزار نفر از جوانان در این گفتمان‌های دینی شرکت کردند.

‌نجاریان‌زاده در بیان برخی موضوعات این طرح گفت: دانشجو و آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد)، ازدواج موفق، آسیب‌شناسی شبکه‌های اجتماعی اینترنتی و موبایلی، آینده پژوهی در فضای مجازی، چالش‌های تربیت دینی در آموزش و پرورش، تحلیل روابط دختر و پسر، تغذیه و سلامت، جایگاه اقامه نماز، کارگاه آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای وغیره از جمله موضوعاتی است که در گفتمان‌های دینی مورد توجه قرار گرفته است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com