کد خبر ۲۶۳۳۷ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰
حجت الاسلام صالحی منش تأکید کرد:

برخورد قاطعانه پلیس با موتورسواران متخلف/ انتقاد حق رسانه‌‌ها است

استاندار قم با بیان اینکه نیروی انتظامی در اجرای قانون به هیچ وجه کوتاه نمی‌آید، گفت: پلیس باید با موتورسواران متخلف در قم قاطعانه برخورد کند.

به گزارش قم نا ، حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید ستاد ترخیص خودرو پلیس راهنمایی و رانندگی قم، انتقاد را حق مردم و رسانه‌ها دانست و اظهار داشت: انتقاد باید همراه با دلسوزی باشد تا بتواند راه گشا شود.

وی با بیان اینکه ستاد ترخیص خودرو در قم شایسته همشهریان نبود، گفت: این موضوع یکی از انتقادهای صدا و سیما و رسانه‌ها بوده است و ما نقاط ضعفی که نشان داده می‌شود را پیگیری خواهیم کرد.

استاندار قم ضمن تشکر از همه کسانی که در ساخت این پروژه زحمت کشیدند و نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند، افزود: با همکاری‌های شهرداری و شورای شهر و نیز پیگیری‌های راهنمایی و رانندگی مکان جدید ترخیص خودرو ساخته و افتتاح می‌شود.

اجرای قانون برای همه یکسان است

وی با بیان اینکه انجام تخلف در شهر قم قابل قبول نیست، تصریح کرد: مردم باید بدانند پلیس موظف به اجرای قانون است و در اجرای آن به هیچ وجه کوتاه نمی‌آید.

حجت الاسلام صالحی منش گفت: متخلف در هر جایگاه و مقامی که باشد باید با آن برخورد شود و شهروندان قمی باید به جایگاه شهری که در آن زندگی می‌کنند واقف باشند و تخلفی از آنها صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه پلیس باید با موتورسواران متخلف قاطعانه برخورد کند، عنوان کرد: اجرای قانون برای همه یکسان است.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com