کد خبر ۲۷۱۶۷ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
استاندار قم در ديدار روحانيون ايثارگر اظهار داشت:

روحانيون و ايثارگران پشتوانه ی دولت در مذاكرات هسته ای هستند

استاندار قم حضور كشورهاي غربي در پاي ميز مذاكرات هسته اي را به دليل عدم توان عملياتي آنها براي انتخاب گزينه هاي ديگر عنوان و تصريح كرد: تيم مذاكره كننده ي ايران به پشتوانه ي روحانيون و ايثارگران در حال دفاع از حقوق ملت ايران هستند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومي استانداري قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در ديدار روحانيون ايثارگر مدرسه ي علميه ي حضرت ابوالفضل (ع) قم طي سخناني به بيان افتخارآفريني هاي ايثارگران در عرصه هاي مختلف انقلاب اسلامي پرداخت.
استاندار قم با اشاره به جانفشاني جانبازان و ايثارگران در جنگ هشت ساله ي تحميلي، حضور تاثيرگذار آنان در سالهاي پس از جنگ را يادآور شد و خاطرنشان كرد: اين عزيزان امروز با وجود مشقت هاي فراوان جسمي و روحي در عرصه ي هاي مختلف نيز در حال جهاد هستند.
نماينده عالي دولت در استان با بيان اينكه امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري نگاه ويژه اي به پشتوانه ي عظيم ايثارگران از انقلاب اسلامي داشته و دارند، خاطرنشان كرد: امروز نيز نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت تدبير و اميد به حمايت هاي اين بزرگواران نيازمند است.
وي حضور كشورهاي غربي در مذاكرات هسته اي را به دليل عدم توان عملياتي آنها براي انتخاب گزينه هاي ديگر عنوان و تصريح كرد: تيم مذاكره كننده ي ايران به پشتوانه ي روحانيون و ايثارگران در حال دفاع از حقوق ملت ايران هستند.
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش بيانات و ديدگاه هاي رهبري در زمينه ي مذاكرات هسته اي را فصل الخطاب دانست و گفت: دولت نيز خود را موظف به اجراي رهنمودهاي معظم له در همه زمينه ها از جمله مذاكرات هسته اي مي داند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com