کد خبر ۲۶۳۶۶ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۳
مدیر عامل باشگاه صبای قم:

در حال حاضر دو مشتری برای باشگاه صبای قم وجود دارد / از عملکرد تارتار رضایت کامل داریم

عباس جهان‌بینی مدیر عامل باشگاه صبای قم در گفتگویی از پیدا شدن دو مشتری برای واگذاری صد در صدی این باشگاه به بخش خصوصی با الزام اینکه تیم در قم بماند خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از ورزش سه ، عباس جهان‌بینی در گفت‌وگویی، به روند واگذاری باشگاه صبای قم به بخش خصوصی اشاره کرد.

خصوصی سازی الزام بود
از تمام اعضای هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان صبا تشکر می‌کنم که با وجود محدودیت‌های فراوان عملکرد قابل قبولی داشتند. از ابتدای فصل تاکنون می‌دانستیم باشگاه صبا به دلیل مسائل مالی و مشکلاتی که از سال‌های گذشته داشته است و به همین خاطر فرآیند خصوصی سازی باشگاه الزامی بود که به دنبال آن رفتیم.

ثبات صبا را خواهیم دید
جلساتی برگزار شد و مجموعه هیئت مدیره باشگاه صبا به همراه استانداری قم این تصمیم را گرفت تا این باشگاه را به بخش خصوصی مطمئن با الزام اینکه تیم در قم بماند، واگذار کند. تاحدودی هم کارهای اداری این موضوع انجام شده است. در دو، سه هفته آینده وضعیت واگذاری باشگاه صبای قم به بخش خصوصی تعیین تکلیف می‌شود و ما می‌توانیم شاهد ثبات باشگاه در فصل آینده باشیم.

یکی، دو مشتری داریم
نحوه واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل قیمت بسیار بالا، اداره کردن تیم و محدودیت‌هایی که وجود دارد بسیار متفاوت از باشگاه صبا می‌باشد. یکی، دو نفر هستند که می‌خواهند در باشگاه صبا سرمایه گذاری کنند و علاوه بر آن علاقه‌مند حضور تیم در استان قم هستند ولی طبیعی است ما فرآیند مزایده را انجام دهیم و در قالب آن افراد علاقه‌مند حضور پیدا می‌کنند. ما بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم و هرکدام از شرکت کنندگان مزایده که از لحاظ فنی ورزشی و مالی شرایط بهتری داشته باشند باشگاه را به آن واگذار می‌کنیم.

قیمت پایه در نظر داریم
با متخصصان ورزشی باشگاه صبا، قمیت پایه‌ای را برای باشگاه مد نظر قرار خواهیم داد تا برای واگذاری امتیاز این تیم، بخش خصوصی مبلغی را به استانداری قم بپردازد که رقم قابل توجهی از آن صرف بدهی‌های باشگاه خواهد شد.

واگذاری صد در صدی
در مرحله اول به دنبال واگذاری صد در صدی باشگاه صبا به بخش خصوصی هستیم مگر آنکه متقاضیان علاقه‌مند به خرید 70 یا 80 درصد سهام باشگاه باشند ولی هیئت مدیره صبای قم به دنبال واگذاری صد در صدی این باشگاه است و یکی از شروط اصلی ما که در جلسه هیئت مدیره با حضور دکتر لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی مصوب کردیم حضور تیم در استان قم است.

رضایت از تارتار
مجموع اعضای هیئت مدیره صبا از عملکرد آقای تارتار رضایت دارند. مشکلات داوری در نیم فصل دوم 10 امتیاز از صبا گرفت. با شرایط فعلی آقای تارتار عملکرد قابل قبولی داشتند و هیئت مدیره نیز نظر مثبتی نسبت به ایشان دارد ولی اگر واگذاری باشگاه صبا انجام شود، آن زمان هیئت مدیره جدید در خصوص سرمربی تصمیم‌گیری می‌کند.


شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com