کد خبر ۳۹۰۸۸ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸
در هفته نهم لیگ برتر فوتبال

صبای قم میزبان گسترش‌فولاد شد/ صبا در خانه به دنبال چهارمین پیروزی

تیم فوتبال صبای قم نخستین مسابقه خود از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را برابر تیم گسترش‌فولاد تبریز انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،تیمی که در نیم‌فصل نخست بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با کسب سه پیروزی و سه باخت در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت، اکنون برای حفظ شانس صعود خود وارد دور برگشت بازی‌ها می‌شود.

فوتبالیست‌های نوجوان و آینده‌دار صبای قم در هفته دوم از دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی لیگ امسال باید در روز چهارشنبه اول دی‌ماه در دیداری خانگی میزبان و پذیرای تیم فوتبال نوجوانان گسترش‌فولاد تبریز باشند، دیداری که صبا در آن انگیزه انتقام باخت نیم‌فصل نخست را نیز دارد.

صبای قم در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ برتر در هفته دوم در شهر تبریز به مصاف تیم نوجوانان گسترش‌فولاد رفت و در حالی که نخستین بازی خود را در لیگ جدید انجام می‌داد با دو گل مغلوب حریف شد و دست خالی از تبریز بازگشت اما شکست در تبریز زمینه‌ساز سه پیروزی متوالی برای شاگردان محسن یزدی در ادامه لیگ شد.

6 بازی نیم‌فصل نخست لیگ برتر برای صبای قم در گروه دوم مقدماتی سه برد و سه باخت به همراه داشته و این تیم با 9 امتیاز در بین تیم‌های بالای جدول رده‌بندی قرار دارد و با امیدواری به کسب حداقل همین تعداد امتیاز از دیدارهای دور برگشت، کار خود را در نیم‌فصل دوم مرحله گروهی با جدال خانگی برابر تیم گسترش‌فولاد آغاز می‌کند.

شاگردان محسن یزدی در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم سه پیروزی خود در نیم‌فصل نخست را برابر تیم‌های پور البرز و سپاهان گیلان در قم و همچنین مقابل تیم دخانیات گیلان در رشت به دست آورده‌اند اما در دیدارهای خارج از خانه به تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز و ملوان بندر انزلی و در قم نیز به تیم تراکتورسازی تبریز باخته‌اند.

همزمان با مسابقه صبای قم و گسترش‌فولاد تبریز در هفته نهم لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور و از گروه دوم مقدماتی، روز چهارشنبه اول دی‌ماه ملوان بندر انزلی میزبان دخانیات گیلان است، تراکتورسازی تبریز از پور البرز پذیرایی می‌کند و تیم سپاهان گیلان نیز استراحت دارد.

در جدول رده‌بندی این گروه تا پایان نیم‌فصل تیم تراکتورسازی تبریز با کسب 16 امتیاز در صدر ایستاد، تیم ملوان بندر انزلی با کسب 11 امتیاز دوم شد، تیم صبای قم با کسب 9 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد، پور البرز با هفت امتیاز چهارم شد، گسترش‌فولاد تبریز با 6 امتیاز در مکان پنجم ایستاد، دخانیات گیلان با پنج امتیاز و سپاهان گیلان نیز با چهار امتیاز رده‌های ششم و هفتم را از آن خود کردند.

قوی‌ترین خط حمله این گروه تا پایان نیم‌فصل با 17 گل زده در اختیار تیم تراکتورسازی تبریز بود، اما تیم سپاهان گیلان با پنج گل زده ضعیف‌ترین خط حمله را در اختیار دارد، همچنین تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ملوان بندر انزلی به عنوان تیم‌های اول و دوم جدول با پنج گل خورده دارای بهترین خط دفاع هستند.

تراکتورسازی تبریز با پنج پیروزی و صدرنشینی در گروه دوم، بهترین تیم نیم‌فصل در این گروه بود و صبای قم نیز نسبت به فصل گذشته با عملکردی بسیار بهتر با کسب سه پیروزی و سه باخت، نیم‌فصل را با کسب رتبه سوم به پایان رساند تا امیدواری بیشتری برای حفظ جایگاه خود در لیگ داشته باشد و البته در صورت تداوم روند نیم‌فصل نخست یکی از شانس‌های صعود هم باشد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com