کد خبر ۲۶۳۷۸ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

برگزیدگان کنگره چند رسانه‌ای اخلاق و کرامت انسانی تجلیل شدند

کنگره چند رسانه‌ای اخلاق و کرامت انسانی با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر برگزار شده و از برگزیدگان کنگره تقدیر شد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ کنگره چند رسانه‌ای اخلاق و کرامت انسانی با حضور حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، محمد گل‌فشان مدیرعامل و حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم و جمعی از داوطلبان و امدادگران در سالن شهرداری قم برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی در مراسم کنگره چندرسانه‌ای اخلاق و کرامت انسانی که با محوریت «تکریم والدین» برگزار شد، با بیان مباحثی در مورد اخلاق و کرامت انسانی اظهار کرد: کرامت انسانی در تسکین آلام بشری نهفته است.

وی به شعار امسال هلال احمر «انسان مهربان، دنیای آرام» اشاره کرد و افزود: دنیای امروز بسیار ناآرام است و بر محور پول و قدرت می‌چرخد.

نماینده ولی فقیه در جمیعت هلال احمر تصریح کرد: امروز ما باید اخلاق را فریاد کنیم و بگوییم اسلام برای ایجاد اخلاق پسندیده آمده است.

وی در مورد تکریم والدین نیز اذعان کرد: پدر و مادر را عزت بگذارید و موجب رنجش آنها نشوید.

محمد گل‌فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم نیز در مورد برگزاری این کنگره اظهار کرد: بیش از 4 هزار اثر در خصوص کرامت انسانی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است که از این تعداد 2 هزار و 529 اثر پذیرفته شد.

وی با بیان اینکه باید در مجموعه هلال احمر به کرامت انسانی توجه خاص شود، اذعان کرد: یکی از اهداف هلال احمر تامین احترام انسان ها است.

در این مراسم از کتاب «اهداف و خدمات آسمانی» که به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تالیف شده رونمایی شد.

همچنین در پایان این مراسم از برگزیدگان کنگره چند رسانه‌ای اخلاق و کرامت انسانی تقدیر شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com