کد خبر ۲۵۹۵۳ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۸
معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم خبر داد

آغاز داوری آثار رسیده به کنگره ملی چند رسانه‌ای اخلاق و کرامت انسانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از آغاز داوری آثار رسیده به نخستین کنگره ملی چند رسانه‌ای اخلاق و کرامت انسانی با محوریت تکریم والدین خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، محمد مصباحی از آغاز مرحله داوری آثار رسیده به نخستین کنگره ملی چند رسانه‌ای اخلاق و کرامت انسانی با محوریت تکریم والدین خبر داد و گفت: عموم علاقمندان می‌توانستند آثار تولیدی خود را از آغاز هفته وحدت تا دهم اردیبهشت ماه در بخش‌های مختلف این کنگره در 6 رشته کتابخوانی، عکاسی و داستان کوتاه و دلنوشته، خوشنویسی و فیلم به دبیرخانه ارسال کنند و در این مدت در بخش کتابخوانی 2 هزار و 337 نفر توانستند با ارسال صحیح تمام پاسخ‌ها به مرحله قرعه‌کشی نهایی راه یابند.
وی با اشاره به اینکه مجموع آثار مرتبط راه یافته به مرحله نهایی در 6 رشته 2 هزار و 529 اثر بوده است، گفت: دبیرخانه این کنگره که به میزبانی معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم کار خود را با فراخوان عمومی آغاز کرده بود، پس از بررسی دقیق تمام آثار ارسالی و حذف آثار غیرتولیدی، در چند مرحله توسط تیم‌های داوری، 14 اثر در رشته خوشنویسی، 24 پوستر، 47 داستان کوتاه، 55 دلنوشته، 16 فیلم کوتاه و 36 قطعه عکس را طبق قوانین مندرج در فراخوان واجد الشرایط حضور در مرحله نهایی داوری دانست.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم افزود: مرحله نهایی داوری‌ها آغاز شده است و نتایج نهایی و اسامی منتخبان در رشته‌های مختلف در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.

مراسم اختتامیه نخستین کنگره ملی چند رسانه‌ای اخلاق و کرامت انسانی با محوریت تکریم والدین 24 اردیبهشت‌ماه همزمان با هفته هلا‌احمر با حضور مسئولان و برگزیدگان در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com