کد خبر ۲۶۳۹۵ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۲
در دیدار با جمعی از دریابانان و مرزبانان مجتمع آموزشی عمار مطرح شد

توصیه آیت‌الله علوی‌گرگانی به رعایت احکام الهی در زندگی‌

آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با جمعی از دریابانان و مرزبانان مجتمع فرهنگی تربیتی آموزشی عمار بر لزوم رعایت احکام الهی در زندگی تاکید کرد.

به گزارش قم نا ، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی در دیدار با جمعی از دریابانان و مرزبانان مجتمع فرهنگی تربیتی آموزشی عمار، با اشاره به اینکه از زمان حضرت آدم تا پیامبر اکرم (ص) 124 هزار پیامبر آمده‌اند، اظهار داشت: باید گفت 124 هزار نفر جانشین برای این پیامبران آمده‌اند و همگی برای این منظور آمده‌اند که به ما این باور را بدهند، ‌جز این عالم یک عالم دیگری هم وجود دارد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: همان‌طور که در زندگی عادی عدالت اقتضا می‌کند که حساب‌ و کتابی در کار باشد لازمه عدل الهی هم این است که دنیای دیگری هم وجود داشته ‌و حساب‌ و کتاب در کار باشد.

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: برای هر عمل صالحی اجر و مزد وجود دارد و نیت انجام عمل بسیار مهم‌تر از هدف یک عمل است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه هر فردی باید سزای عمل خود را ببیند، خاطرنشان کرد: عمل به این آیه سوره مدثر که در ارتباط با حساب‌رسی است برای پیروی از خداوند کافی است.

وی تصریح کرد: باید قرآن با عمل به دستورات آن همراه باشد و صرف خواندن آن کفایت نمی‌کند چراکه همه انسان‌ها به جز اصحاب یمین در گرو عمل خود هستند.

آیت‌الله علوی گرگانی بابیان اینکه باید مراقب سخن گفتن خود بود، خاطرنشان کرد: در عمل به احکام نباید قضاوت شخصی کرد و باید در همه زمینه به احکام خداوند پایبند بود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com