کد خبر ۳۱۴۶۳ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۶
در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال صورت می‌گیرد

مصاف صبا و پرسپولیس به یاد کاپیتان نوروزی

تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در هشتمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با قضاوت شاهین حاج‌‌بابایی به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، صبای قم و پرسپولیس در مقطع مهمی از پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به یکدیگر رسیده‌اند و با نتیجه‌ای که در مصاف رو در روی آنها رقم می‌خورد، جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی بدون تردید تغییر خواهد کرد.

بر همین اساس شاهین حاج‌بابایی یکی از داوران با تجربه مسابقات این فصل لیگ برتر قاضی این دیدار است، داوری که به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در هفته هشتم از دور رفت، مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شده است.

یکی از مهم‌ترین قضاوت‌های شاهین حاج بابایی در لیگ پانزدهم بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران خواهد بود که از 18 و 24 دقیقه عصر جمعه بیست و چهارم مهر ماه در ورزشگاه آزادی تهران به میزبانی تیم پایتخت‌نشین پرسپولیس برگزار می‌شود.

داور دیدار حساس تیم‌های صبای قم و و پرسپولیس تهران را محمدرضا منصوری به عنوان کمک داور اول و مهدی الوندی به عنوان کمک داور دوم یاری می‌کنند، ضمن اینکه وحید کاظمی به عنوان داور ذخیره و حیدر شکور به عنوان ناظر مسابقه تیم داوری را همراهی می‌کنند.

صبای قم و پرسپولیس تهران دو عملکرد تقریبا متفاوت را در هفت هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشته‌اند و هر دو تیم با توجه به نتایجی که در هفته‌های قبل کسب کرده‌اند، اکنون در فاصله سه امتیازی یکدیگر ایستاده‌اند.

پرسپولیسی‌ها در هفت بازی قبل دو بار مقابل حریفان خود موفق به کسب پیروزی شده‌اند، ولی آنها یک بار با حریفان مساوی کرده‌اند و چهار باخت نیز در کارنامه دارند، در حالی که صبای قم نیز در هفته‌های پنجم و هفتم طعم پیروزی در لیگ برتر را چشیده و در چهار بازی نیز با حریفان مساوی کرده و البته یک باخت در کارنامه دارد و اکنون با سه امتیاز بیشتر از پرسپولیس در مکان هشتم ایستاده و قرمز‌های پایتخت یازدهم هستند.

پرسپولیس در لیگی که سه تیم به صورت مستقیم خطر سقوط را احساس می‌کنند، در حال حاضر با کسب هفت امتیاز از هفت بازی گذشته در رده یازدهم جدول رده‌بندی ایستاده است و آنها سه امتیاز کمتر از صبای قم اندوخته‌اند، ولی صبایی‌ها با 10 امتیاز دارای رتبه تک‌رقمی یعنی هشتم جدول محسوب می‌شوند.

آخرین بار دو تیم صبای قم و پرسپولیس تهران در بازی برگشت فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با یکدیگر بازی کرده‌اند که در آن مسابقه صبای قم توانست میزبان را با تساوی بدون گل متوقف کند، ضمن اینکه بازی رفت آنها در لیگ چهاردهم در ورزشگاه یادگار امام قم با برتری 2 بر صفر قرمزهای پایتخت به پایان رسیده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com