کد خبر ۲۶۴۰۶ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۶
تا 31 اردیبهشت‌ماه

نمایشگاه جمعی نقاشی «گام مشترک» در قم برپا است

مدیر آموزشگاه آزاد هنری کلاسیک گفت: نمایشگاه جمعی آثار طراحی و نقاشی با عنوان «گام مشترک» تا 31 اردیبهشت‌ماه در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برپا است.

به گزارش قم نا ، نسرین رهنما با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه با بیش از 60 اثر طراحی و نقاشی در دو سبک رئال و مدرن با موضوع آزاد و در اندازه‌های مختلف، هنرنمایی بیش از 20 هنرجوی این آموزشگاه است که در معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.
وی آثار این نمایشگاه را در زمینه‌های رنگ روغن، پاستل، سیاه قلم ذغال و کنته، مداد رنگی و... عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه که بیشتر آثاری با موضوع طبیعت و چهره به چشم می‌خورد، نقاشی مدرن و برجسته‌کاری نیز در بین آثار دیده می‌شود.

مدیر آموزشگاه آزاد هنری کلاسیک، تشویق هنرجویان این آموزشگاه و ارائه آثار ایشان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و تصریح کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا پنجشنبه 31 اردیبهشت‌ماه هر روز در ساعت‌های 9 تا 13 و همچنین 17 تا 20 به نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 28 مراجعه کنند.

هنرمندان، فعالان و صاحبان آثار هنری که علاقه‌مند به استفاده از این نگارخانه برای نمایش آثار خود هستند می‌توانند در ساعات ذکر شده با شماره تلفن‌های 32114270 و 09125945561 تماس بگیرند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com