کد خبر ۲۶۴۲۸ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
آیت الله حائری شیرازی:

اسلام منهای عترت و اهل بیت(ع) به ظهورگروه هایی چون داعش می انجامد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وقتی جهان اسلام از قرآن و اهل بیت(ع) جدا شود، نتیجه آن ظهور گروه‌های تکفیری چون داعش است.

به گزارش قم نا ، آیت الله محی الدین حائری شیرازی شامگاه یکشنبه در همایش خادمان افتخاری حرم حضرت معصومه(س) که در شبستان نجمه خاتون این مکان مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی جهان اسلام از قرآن و اهل بیت(ع) جدا شود نتیجه آن ظهور گروه‌های افراطی و تکفیری چون داعش می‌شود.

وی گفت: اسلام منهای عترت و اهل بیت(ع)، داعش و گروه‌های تروریستی پرورش می‌دهد حتی اگر از ترویج کنندگان قرآن باشند.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه خطاب به خادمین حرم تصریح کرد: اگر می‌خواهید مشمول دعای صاحب این حرم قرار بگیرید باید برای شما مهم باشد کاری که انجام می‌دهید آیا مورد رضایت حضرت معصومه(س) قرار دارد یا خیر.

وی با بیان اینکه زائرین حضرت معصومه(ع) در واقع مهمان حضرت هستند، گفت: شما خدمتگزاری مهمانان حضرت را بر عهده دارید و باید مراقب باشید که حضرت از رفتار شما با مهمانانش رضایت داشته باشد.

عاشقانه به زائرین خدمت کنید

آیت الله حائری شیرازی با تأکید بر اینکه خادمین حرم باید به نرمی با زائران رفتار کنند و اخلاق خوش داشته باشند، افزود: عاشقانه باید در این مکان مقدس خدمت کرد.

وی با اشاره به  اینکه خادم افتخاری بودن عشق و لیاقت می‌خواهد، ادامه داد: همان طوری که شما عاشق حضرت معصومه(س) هستید باید عاشق زائرانش هم باشید.

این استاد حوزه خطاب به خادمان حرم حضرت معصومه(س) گفت: شما باید عاشق زائران حضرت باشید چرا که از راه همین زائران است که می‌توانید با حضرت ارتباط برقرار کنید.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com